Targi Kino Expo pokazały, jak duży potencjał automatyzacji kin jest w Rosji i innych krajach Europy Wschodniej. A rosyjskojęzyczna wersja systemu POSitive Show wzbudziła prawdziwe zainteresowanie zwiedzających.
W tym roku po raz pierwszy uczestniczyliśmy w targach Kino Expo jako wystawcy. Przez pięć dni (19-23 września) spotykaliśmy się z potencjalnymi klientami i partnerami oraz braliśmy udział w konferencjach towarzyszących. Program był intensywny – Kino Expo to trzecie pod względem wielkości targi przemysłu kinowego na świecie, największe w regionie Wspólnoty Niepodległych Państw i krajów bałtyckich.
Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, spotkaliśmy się z bardzo dużym zainteresowaniem automatyzacją kin ze strony przedstawicieli sieci kinowych z Rosji. Odbyliśmy ze zwiedzającymi wiele rozmów na temat podnoszenia efektywności zarządzania siecią kin przy jednoczesnej redukcji kosztów – mówi Grzegorz Siewiera, przewodniczący Rady Nadzorczej LSI Software, obecny na targach – Oprogramowanie, które umożliwia m.in. kierowanie kampaniami reklamowymi w kinie w Krasnojarsku bezpośrednio z centrali z Moskwy, było prawdziwą nowością dla większości naszych rozmówców.
Naszych potencjalnych klientów ujął fakt, że system POSitive Show jest w pełni przetłumaczony na język rosyjski. W przeciwieństwie do większości światowych producentów oprogramowania dla sieci kin, staramy się przygotować kompletne wersje językowe dla krajów, w których rozpoczynamy działalność. To podejście ma duże znaczenie we WNP, gdzie znajomość języka angielskiego nie jest powszechna wśród szeregowych pracowników.
W związku z dużym zainteresowaniem POSitive Show za wschodnią granicą, w najbliższym czasie dołączy do naszego zespołu specjalista odpowiedzialny za działania na rynkach Europy Wschodniej.