Wodny Park Tychy z nowoczesną elektroniką basenową

Wykonawca Wodnego Parku Tychy – Mostostal Warszawa S.A. podpisał umowę na dostawę elektronicznego systemu obsługi klientów oraz wyposażenia w zakresie elektroniki basenowej i integracji oprogramowania z firmą LSI Software. Prace wdrożeniowe są już w toku.

Park wodny w Tychach, którego inwestorem jest Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. będzie najnowocześniejszym aquaparkiem w Europie z licznymi basenami i saunami wewnętrznymi i zewnętrznymi, surfingiem, sceną widowiskową, zjeżdżalniami, strefą odnowy biologicznej i fitness, a nawet strefą edukacyjną. Oprogramowanie do obsługi klientów, oprócz zastosowań standardowych, będzie funkcjonować w wielu odrębnych strefach i będzie zintegrowane z systemem zarządzania budynkiem (BMS) oraz z obszarem dodatkowych, unikatowych atrakcji takich jak: Gra Interaktywnai Edukatorium. Na dostawcę elektroniki basenowej wybrano firmę z wieloletnim i bogatym doświadczeniem.

park-wodny-tychy-makieta2

Umowa została podpisana pod koniec listopada, a już teraz trwają prace wdrożeniowe. Zaczęliśmy działać niemal natychmiast – mówi Monika Sobczak, dyrektor pionu ESOK w LSI Software – współpraca układa się tak dobrze, że nie spodziewamy się żadnych opóźnień.  Instalowany w obiekcie POSitive ESOK (elektroniczny system obsługi klientów) pozwoli na swobodny przepływ danych między systemami gastronomicznym, BMS i finansowo-księgowym.

Będą możliwe zakupy usług w dowolnych strefach obiektu (np. baseny, zabieg kosmetyczny i posiłek), a także dowolne definiowanie rabatów i kampanii promocyjnych. Elementami rozwiązania są m.in. transpondery, czytniki zbliżeniowe, stanowiska kasowe, szafki basenowe z zamkami online, bramki tripod czy terminale.

Chcesz podzielić się wpisem z innymi?

Udostępnij
Udostępnij

Przeczytaj więcej aktualności na naszej stronie