Kolejny raz rozszerzamy współpracę z międzynarodowym partnerem, tym razem firmą HRS, która prowadzi jedną z największych internetowych platform rezerwacji hotelowych.
LSI Software otrzymało oficjalną informację z centrali HRS w Niemczech, o pozytywnym wyniku certyfikacji po zakończonym okresie pilotażu w wybranych obiektach w Polsce. Jednocześnie Hotel-In stał się pierwszym i obecnie jedynym polskim channel managerem, który uzyskał taką certyfikację.
Rozwiązanie Hotel-In – Real Time Channel Manager to nowoczesne narzędzie do prostej i efektywnej obsługi hotelowych portali rezerwacyjnych. Pozwala w prosty sposób poszerzyć ilość kanałów sprzedaży, zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszty obsługi. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy hotelu nie muszą tracić cennego czasu na indywidualną obsługę każdego z portali osobno – umożliwia zautomatyzowane i zsynchronizowane zarządzanie dostępnością, cenami pokoi oraz spływającymi rezerwacjami. Dodatkowo, w przypadku integracji z oprogramowaniem hotelowym Positive Hospitality lub Chart spływające z portali rezerwacje będą automatycznie widoczne w systemie recepcyjnym.
Więcej informacji na temat modułu Real Time Channel Manager na: www.hotel-in.pl
Firma HRS prowadzi elektroniczny system rezerwacji hotelowej o zasięgu światowym, który jest przeznaczony dla osób podróżujących służbowo i prywatnie. System współpracuje z ponad 250 000 hoteli różnych kategorii, na całym świecie, umożliwia szybkie dokonywanie rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem i gwarancją ceny. Goście składający rezerwacje poprzez system HRS są w stanie obniżyć koszty pobytu dzięki preferencyjnym cenom.