RevPAR czy GOPPAR? Michał Czwojdziński na Hotel Marketing Conference

Jak kreować marki hotelarskie? Jak wykorzystywać najnowocześniejsze narzędzia do zarządzania markami i pozyskiwania gości hotelowych? Które rozwiązania najskuteczniej zwiększają rentowność hotelu? Na takie pytania będą odpowiadać prelegenci konferencji Hotel Marketing Conference 2016, która odbędzie się w dniach 27-28 września w Poznaniu.

Michał CzwojdzińskiZapraszamy szczególnie na wystąpienie Michała Czwojdzińskiego, dyrektora handlowego LSI Software, który opowie o nowościach w analityce rentowności hotelowej. Przedstawi porównanie najpopularniejszych wskaźników, czyli ADR (Average Daily Rate – średnia dzienna cena sprzedaży), RevPAR (ADR x wartość obłożenia) oraz mało znanego, nowego wskaźnika GOPPAR (ang. Gross Operating Profit per Available Room), który ukazuje faktyczną sytuację hotelu dzięki uwzględnieniu kosztów.

Michał Czwojdziński omówi także nowe rozwiązanie Roomio, które zwiększa zyskowność hotelu, dzięki ułatwieniu gościom hotelowym korzystania z całego wachlarza usług, np. restauracji hotelowej czy SPA. Roomio zwiększa także satysfakcję gości i ułatwia sprostanie ich różnorodnym oczekiwaniom, np. zlecenie prasowania, zamówienie kosmetyków do pokoju czy podgląd rachunku. I ostatecznie Roomio, dzięki personalizowanej komunikacji mailowej i ankietom satysfakcji, utrwala siłę marki hotelowej, o której znaczeniu wiedzą dobrze wszyscy goście HMC.

Zapraszamy na wystąpienie Michała Czwojdzińskiego w środę 28 września, o godz. 10:15.

LSI Software jest partnerem Hotel Marketing Conference 2016.

Więcej informacji o wydarzeniu: http://hotel-marketing.pl.

Wydarzenie na FB: Hotel Marketing Conference 2016

Chcesz podzielić się wpisem z innymi?

Share on facebook
Udostępnij
Share on linkedin
Udostępnij

Przeczytaj więcej aktualności na naszej stronie