Zamówienia na wynos – zrób to szybciej i taniej

Zamówienia na wynos stają się coraz popularniejsze. Jest to duża wygoda dla klientów, zwłaszcza dzięki coraz większej liczbie dostępnych możliwości składania zamówień – połączenia telefoniczne, strony internetowe i zewnętrzne portale lub aplikacje mobilne. Zauważyliśmy, że restauratorzy widzą dużą szansę w rozwoju tego trendu i poszukują rozwiązań, które usprawnią proces zamawiania. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom eksperci LSI skupili się na aplikacjach, które zwiększą efektywność kierowców i przyczynią się pośrednio do zwiększenia zysków restauracji.

Nasza najnowsza aplikacja – Delivero – umożliwia kierowcom sprawdzenie adresu dostawy z poziomu telefonu komórkowego. Każdy adres zostaje zaznaczony na mapie, co pozwala ustalić optymalną i najszybszą trasę, dzięki czemu klient otrzyma swoje zamówienie jeszcze szybciej niż dotychczas. Kierowca jest w stanie wysłać SMS o czasie dostawy, a także zadzwonić do klienta, jeśli pojawi się problem z odnalezieniem odpowiedniego adresu. Aplikacja jest oczywiście zintegrowana z systemem Gastro, w którym widoczny jest status zamówienia. Pracownik restauracji może udzielić klientowi szczegółowych informacji na temat zamówienia i przewidywanego czasu dostawy.

Aplikacja to nie tylko usprawnienie pracy kierowców i krótsze oczekiwanie na dostawę, ale również idealne narzędzie dla właścicieli i menadżerów restauracji. Podgląd online każdego kierowcy umożliwia kontrolę ich efektywności, a także możliwość natychmiastowej reakcji na pojawiający się problem.

Połączenie aplikacji z rozwiązaniem Android Incoming Call daje dodatkowe możliwości w postaci  automatycznego tworzenia zamówień (powiązanych z numerem telefonu i historią zamówień klienta) w systemie sprzedażowym POS. Jest to duże usprawnienie realizacji zamówień na wynos polegające m.in. na wyeliminowaniu pomyłek personelu oraz zminimalizowaniu czasu dostaw co z kolei przekłada się na zwiększenie zadowolenia klientów i maksymalizację zysków restauratora.