POSitive Retail i innowacyjny Cross Selling!

Nowe rozwiązanie Cross Selling wraz z kompleksowym oprogramowaniem do zarządzania sprzedażą detaliczną sieci sklepów POSitive Retail uzyskało pozytywną opinię o innowacyjności.

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego podkreśla zasadność decyzji: „Firmy wspomagają proces obsługi klienta wykorzystując sztuczną inteligencję, która ma docierać do klientów zainteresowanych zakupem tu i teraz, tworzą trafne prognozy oraz pomagają przy sprzedaży krzyżowej (cross-selling). Dzięki analizie danych i sieciom neuronowym opracowane są algorytmy trafnie dopasowujący ofertę sprzedaży do każdego klienta indywidualnie.”

Właśnie POSitive Retail Cross Selling wspomaga proces obsługi klienta dzięki sztucznej inteligencji (AI). Rozwiązanie usprawnia pracę w zakresie przepływu informacji o posiadanych przez sieć detaliczną produktach i działaniach informatycznych. Działanie narzędzia opiera się na trendzie rozwoju procesów sprzedażowych, czyli dążenia do poprawy obsługi bezpośredniej klienta głównie w obszarze spersonalizowanego dobru produktu i jego dostępności w sklepie w którym klient rzeczywiście przebywa, uproszczenia i usprawnienia interakcji z klientem, obniżenia kosztów operacyjnych, czy też tworzenia nowych źródeł dochodów. Zastosowanie w PRCS uczących się algorytmów weryfikujących trendy sprzedażowe istotnie przekłada się na maksymalizowanie zysków z jednej transakcji.

Jesteśmy dumni, że nasze produkty są innowacyjne i rzetelnie oceniane przez placówki naukowe. Jako producent oprogramowania dokładamy wszelkich starań aby programy spełniały nie tylko potrzeb naszych klientów, ale były też nowością w świecie technologii branży retail.