„Czas koronawirusa” – jak prowadzić biznes w branży HoReCa?

Drodzy Klienci,

zdajemy sobie sprawę z bardzo trudnej sytuacji w branży HoReCa. Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego oraz zastój turystyki odbija się bardzo na funkcjonowaniu obiektów hotelowych i restauracjach. Śledzimy aktualną sytuację w branży i cały czas staramy się Państwa wspierać.  W wyniku tych nietypowych zdarzeń, związanych z koronawirusem, wymagane jest przeorganizowanie pracy prawie każdego biznesu. 

Nie wiemy jeszcze jak długo potrwa ten trudny okres, ale jesteśmy pewni, że już teraz warto podjąć działania w celu zabezpieczenia przyszłych przychodów.

  • Utrzymujcie stałe relacje z klientami, na bieżąco odpowiadajcie na maile i telefony.
  • Postarajcie się zadbać o swoje social media i stronę internetową.
  • Przygotujcie oferty i specjalne pakiety na okres wakacyjny i święta okolicznościowe.
  • Przeprowadźcie benchmark oferty i aktywności konkurencji, może to nakieruje Was na dodatkowe akcje, które nie były dotąd podejmowane.
  • Odświeżcie swoje materiały promocyjne, zweryfikujcie menu i cenniki usług dodatkowych.
  • Zróbcie inwentaryzację swoich zasobów i uzupełnijcie brakujące elementy (pościel, obrusy, żarówki, kosmetyki itp.).
  • Zaplanujcie korespondencję mailową i telefony do gości, którzy przełożyli lub odwołali swoje rezerwacje i eventy.

Z naszej strony możemy zaproponować zdalną pomoc, która zapewne usprawni pracę obiektu i personelu po tym trudnym okresie:

Dział Obsługi Klienta

  • pomoże w instalacji zdalnych stanowisk pracy dla personelu
  • wdroży nowe wersje aplikacji
  • wesprze w konfiguracji indywidualnych ustawień (np. do generowania raportów czy analiz)

Szkolenia – webinaria

  • pomogą poszerzyć zakres wiedzy i efektywniej wykorzystać swoje aplikacje
  • pomogą doszkolić pracowników i kadrę zarządzającą
  • dają możliwość wymiany doświadczeń z naszymi specjalistami, którzy śledzą branże od 30 lat

Nasze rozwiązania

  • skonsultujcie ze swoim opiekunem aktualną sytuację - zasugeruje on co sprawdzi się w Waszym biznesie
  • sprawdźcie jakie nowości mogą uatrakcyjnić Waszą ofertę
  • zweryfikujcie czy nie pojawiły się bardziej atrakcyjne wersje sprzętowe i nowe technologie np. kioski samoobsługowe czy rozwiązania dla housekeepingu

Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się zmniejszyć zaistniałe już straty i zaplanować owocne działania na przyszłość. Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami:

Z poważaniem,

Zespół LSI Software