Drodzy Klienci,
zdajemy sobie sprawę z bardzo trudnej sytuacji w branży HoReCa. Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego oraz zastój turystyki odbija się bardzo na funkcjonowaniu obiektów hotelowych i restauracjach. Śledzimy aktualną sytuację w branży i cały czas staramy się Państwa wspierać. W wyniku tych nietypowych zdarzeń, związanych z koronawirusem, wymagane jest przeorganizowanie pracy prawie każdego biznesu.
Nie wiemy jeszcze jak długo potrwa ten trudny okres, ale jesteśmy pewni, że już teraz warto podjąć działania w celu zabezpieczenia przyszłych przychodów.
- Utrzymujcie stałe relacje z klientami, na bieżąco odpowiadajcie na maile i telefony.
- Postarajcie się zadbać o swoje social media i stronę internetową.
- Przygotujcie oferty i specjalne pakiety na okres wakacyjny i święta okolicznościowe.
- Przeprowadźcie benchmark oferty i aktywności konkurencji, może to nakieruje Was na dodatkowe akcje, które nie były dotąd podejmowane.
- Odświeżcie swoje materiały promocyjne, zweryfikujcie menu i cenniki usług dodatkowych.
- Zróbcie inwentaryzację swoich zasobów i uzupełnijcie brakujące elementy (pościel, obrusy, żarówki, kosmetyki itp.).
- Zaplanujcie korespondencję mailową i telefony do gości, którzy przełożyli lub odwołali swoje rezerwacje i eventy.
Z naszej strony możemy zaproponować zdalną pomoc, która zapewne usprawni pracę obiektu i personelu po tym trudnym okresie:
Dział Obsługi Klienta
- pomoże w instalacji zdalnych stanowisk pracy dla personelu
- wdroży nowe wersje aplikacji
- wesprze w konfiguracji indywidualnych ustawień (np. do generowania raportów czy analiz)
Szkolenia – webinaria
- pomogą poszerzyć zakres wiedzy i efektywniej wykorzystać swoje aplikacje
- pomogą doszkolić pracowników i kadrę zarządzającą
- dają możliwość wymiany doświadczeń z naszymi specjalistami, którzy śledzą branże od 30 lat
Nasze rozwiązania
- skonsultujcie ze swoim opiekunem aktualną sytuację – zasugeruje on co sprawdzi się w Waszym biznesie
- sprawdźcie jakie nowości mogą uatrakcyjnić Waszą ofertę
- zweryfikujcie czy nie pojawiły się bardziej atrakcyjne wersje sprzętowe i nowe technologie np. kioski samoobsługowe czy rozwiązania dla housekeepingu
Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się zmniejszyć zaistniałe już straty i zaplanować owocne działania na przyszłość. Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami:
Z poważaniem,
Zespół LSI Software