Różnorodność w codzienności – historia Tomka Jakubiaka

Tomek dołączył do zespołu LSI latem 2012 roku. Niebawem minie osiem lat, odkąd jest z nami! To, co z pewnością zainteresowało go przy wyborze firmy to produkty i usługi LSI Software, ale przede wszystkim praca w branży hotelarsko-gastronomicznej. Tomek rozpoczął pracę jako specjalista ds. wdrożeń oprogramowania. Od razu zaczął wdrażać system w hotelach i obiektach na terenie całej Polski. Dzięki temu miał okazję być w wielu ciekawych miejscach, poznawać wielu inspirujących ludzi i doświadczyć prawdziwej pracy w terenie. Szybko, bo już po półtora roku, jesienią 2013 roku objął stanowisko Project Managera działu wdrożeń. Koordynował nie tylko wszystkie wdrożenia hotelowe, ale także zajmował się opieką nad kluczowymi klientami. Rozwój w strukturach firmy następował szybko, pociągał też za sobą wyzwaniaZ początkiem 2016 roku awansował na stanowisko Kierownika Działu Wdrożeń i Serwisu. Odpowiadał za delegowanie zadań, rozdzielanie dyżurów i koordynowanie prac wdrożeniowych, ponadto nadal był opiekunem kilku klientów. Objęcie tego stanowiska dało mu szansę na poznanie bliżej specyfiki prac serwisowych, z którymi wcześniej nie miał do czynienia. Jak sam przyznaje, był to twardy orzech do zgryzienia, jednak zawsze mógł liczyć na wsparcie swojego zespołu.

Firma rozwijała się coraz szybciej, zatrudniała więcej pracowników i obsługiwała więcej klientów. W 2018 roku, przyłączenie do LSI Software innej spółki pociągnęło za sobą konieczność rozwoju zespołu serwisu. W pewnym momencie zarządzał zespołem prawie trzydziestu osób. Wiosną 2019 roku Tomek objął stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta w Pionie Hospitality.

Tomek w pracy ceni sobie najbardziej dwa kluczowe aspekty: współpracę i
różnorodność w codziennościPowtarza, że w LSI Software zawsze może liczyć na ludzi. Zarówno na swój zespół, współpracowników, jak i osoby z innych działów firmy. Po wielu latach pracy wie, że zaufanie cementuje współpracę. Dzięki temu komunikacja jest klarowna i otwarta, a pojawiające się wyzwania stwarzają okazję do rozwoju i nauki. Drugi element to różnorodność miejsc i osób, dzięki czemu praca jest niesamowicie urozmaicona. Praca w LSI Software jako specjalista ds. wdrożeń pozwoliła mu na poznanie wielu ludzi odwiedzenia wspaniałych miejsc w całej Polsce. Dołączając do zespołu na początku 2012 roku liczył przede wszystkim na brak monotonii. Jak sam mówi, rutyny w firmie nie zaznał. 😊