Oprogramowanie dla kin POSitive Cinema wkracza na nowe terytorium. Miło jest nam poinformować, że LSI Software podpisało umowę na wieloletnią współpracę z nowozelandzką siecią kin Silky Otter Cinemas. Koncepcja kin Silky Otter zakłada zmianę sposobu, w jaki oglądamy filmy. Kina tej sieci położone są w najlepszych lokalizacjach i wyposażone w luksusowe skórzane fotele, projektory laserowe oraz dźwięk przestrzenny 7.1. Goście kin mogą wybierać z szerokiego menu dań i napojów, które wykraczają poza przeciętny zestaw popcornu i obejmują desery oraz wybór piw premium oraz win.
Co zdecydowało o wyborze systemu POSitive Cinema?
Mieliśmy bardzo jasną wizję, w jaki sposób chcemy, aby nasi klienci kupowali bilety i potrawy. Potrzebowaliśmy rozwiązania na tyle elastycznego, aby pasowało do naszej koncepcji, ale także szukaliśmy takiego partnera, który będzie chętnie słuchał – mówi Ahmed Almukhtar, dyrektor zarządzający The Otter Group. Zapewnienie naszym klientom wyjątkowych doświadczeń i usług jest naszym najwyższym priorytetem. Przyjrzeliśmy się dokładnie rozwiązaniom dostępnym na całym świecie i zdecydowaliśmy się na POSitive Cinema jako odpowiedniego dla nas partnera. Ich rozwiązanie ma wiele zalet, które utwierdziły nas w przekonaniu, że dokonaliśmy właściwego wyboru. Jesteśmy głęboko przekonani, że to partnerstwo zapewni naszym klientom niespotykane dotąd wrażenia i wyróżni nas na tle innych operatorów luksusowych kin.
Restauracyjne know-how
POSitive Cinema jest jednym z produktów Grupy LSI Software, jesteśmy producentem oprogramowania z doświadczeniem na wielu rynkach. Nasze rozwiązania codziennie wspierają pracę tysięcy restauracji, dzięki czemu doskonale rozumiemy, jak działa ta branża, jakimi procesami należy zarządzać i jak je optymalizować – mówi Grzegorz Siewiera, prezes LSI Software. Mamy za sobą 30 lat doświadczenia w branży gastronomicznej, więc kto lepiej od nas jest w stanie sprostać tak zróżnicowanym wymaganiom?
Nowości
Sieć Silky Otter Cinemas będzie jedną z pierwszych wykorzystujących nowy moduł Marketing Automation. Będzie on umożliwiać tworzenie spersonalizowanych ofert i promocji. Takie szyte na miarę kampanie są możliwe tylko wtedy, gdy opierają się na dokładnych danych zebranych z programów lojalnościowych i programów członkowskich w każdym kanale sprzedaży. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze, chcemy budować z nimi silne relacje i dawać im jak najlepsze wrażenia z odwiedzin naszych kin, zasługują na to! – mówi Ahmed.