Kim jesteśmy?
Grupa LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego, gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality), oprogramowania do obsługi obiektów rekreacyjno-sportowych, a także systemu dla sieci kin.

+250
pracowników

2
spółki zagraniczne

30+
lat na rynku

+22000
klientów
dołącz do naszego teamu!
Zapraszamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w serwisowaniu systemów informatycznych,
- Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu IT (np. Windows, sieci, serwery, drukarki),
- Znasz język SQL, w szczególności pod kątem analizowania i interpretacji danych, tworzenia zapytań,
- Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, otwartość na współpracę,
- Masz doświadczenie w pracy z klientem,
- Wykazujesz się samodzielnością, zaangażowaniem w realizowane zadania,
- Posiadasz prawo jazdy kat. B i gotowość do sporadycznych wyjazdów do Klienta.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na 1-2 linii wsparcia.
Będziesz odpowiadać za:
- Rozwiązywanie problemów oraz wsparcie Klientów w zakresie obsługi oprogramowania,
- Udzielanie pomocy technicznej Kontrahentom, zarówno zdalnie, jak i na miejscu u Klienta,
- Budowanie dobrych relacji z Klientami,
- Współpraca z Działem Produkcji Oprogramowania,
- Dbanie o wizerunek firmy.
DBAMY O
Atmosferę i warunki pracy
Pokoje projektowe, własna sala kinowa, wyjścia zespołowe, integracje, sekcje sportowe, relax room, duży parking.
Twój rozwój zawodowy
Szkolenia wewnętrzne, szkolenia zewnętrzne, certyfikaty, duże projekty polskie i międzynarodowe, różnorodność technologii.
Twoje zdrowie, bezpieczeństwo i komfort
Medicover Sport, prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie Allianz, PZU, elastyczne godziny pracy, w drugi i czwarty piątek pracujemy 4h i nie zmienia to wymiaru etatu. 😉
APLIKUJ
Wyślij nam CV, spotkaj się z zespołem HR i dołącz do naszego zespołu!