Kim jesteśmy?
Grupa LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego, gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality), oprogramowania do obsługi obiektów rekreacyjno-sportowych, a także systemu dla sieci kin.

+280
pracowników

2
spółki zagraniczne

31
lat na rynku

+22000
klientów
dołącz do naszego teamu!
Zapraszamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej,
- Posiadasz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta lub w pozyskiwaniu Klienta,
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze systemów online’owych,
- Wykazujesz się podstawową wiedzą z zakresu działania systemów informatycznych (Windows, Linux),
- Posiadasz doskonałe zdolności komunikacyjne,
- Sprawnie nawiązujesz i utrzymujesz relację z współpracownikami,
- Posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów,
- Możesz o sobie powiedzieć: odpowiedzialny/a, samodzielny/a i dobrze zorganizowany/a.
Będziesz odpowiadać za:
- Sprawny i szybki przepływ informacji zwrotnej do Klienta,
- Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami,
- Wsparcie techniczne Klientów – koordynacja obsługi serwisowej,
- Aktywną współpracę z Działem Obsługi Klienta i Działem Produkcji Oprogramowania,
- Rozwiązywanie problemów Klienta i kompleksową obsługę napływających zgłoszeń,
- Dosprzedaż rozwiązań do obecnych klientów,
- Kreowanie wizerunku firmy.
DBAMY O
Atmosferę i warunki pracy
wyjazdy integracyjne, wyjścia zespołowe, sekcje sportowe, salka z szezlongami, własna sala kinowa, duży parking
Twój rozwój zawodowy
szkolenia wewnętrzne, szkolenia zewnętrzne, certyfikaty, duże projekty polskie i międzynarodowe, różnorodność technologii
Twoje zdrowie, bezpieczeństwo i komfort
Owocne Wtorki, Medicover Sport, pakiet medyczny Medicover, ubezpieczenie Aviva, PZU, pyszna kawa i herbata, elastyczne godziny pracy
APLIKUJ
Wyślij nam CV, spotkaj się z zespołem HR i dołącz do naszego zespołu!