Targowy rozkład jazdy – podsumowanie II półrocza 2022

Wszyscy działający na rynku B2B spragnieni byli spotkań biznesowych, dyskusji ze specjalistami i możliwości przetestowania produktów nie tylko zdalnie. Czy to dostawcy usług i produktów, czy klienci, każda ze stron z entuzjazmem uczestniczyła w licznych eventach. Początek roku był bardzo intensywny i przyniósł nam owocne kontakty.  Więcej o tym co wydarzyło się w pierwszym półroczu przeczytacie w poprzednim wpisie.

Już teraz, w skrócie podsumujmy nasz „targowy rozkład jazdy” w drugim półroczu 2022 roku.

Targi Mody Fashionweare B2B

Najważniejsze targi biznesowe dla branży mody – Fashionweare odbyły się w dniach od 24 do 25 sierpnia w Łodzi. Wydarzenie pojawia się w ciągu roku dwa razy, w świetnej lokalizacji hali EXPO, na powierzchni wystawienniczej 4 tys. metrów. Gośćmi tych targów są głównie przedstawiciele handlu, którzy reprezentują czołowe marki odzieży, obuwia czy akcesoriów. Tym razem również nas nie mogło tam zabraknąć. Prezentowaliśmy nie tylko zintegrowane oprogramowanie do sprzedaży detalicznej POSitive Retail, ale też atrakcyjne dla tej branży Roboty PUDU.

Food Business Forum

Tegoroczna edycja konferencji Food Business Forum odbyła się już po raz dwudziesty. Wrześniowe, wyjątkowe spotkanie restauratorów, inwestorów, kupców i dostawców HoReCa miało miejsce w Warszawie. To nie pierwszy raz kiedy również my wymienialiśmy się doświadczeniami biznesowymi z licznymi gośćmi. Mieliśmy też okazję zaprezentować zwiedzającym system do zarządzania Gastro, nowoczesny sprzęt z kioskami samoobsługowymi na czele, a także Roboty PUDU, które wspierają pracę kelnerów w lokalach gastronomicznych.

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów

Warszawskie spotkanie branży HoReCa – Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów to fakultatywne szkolenia, pokazy i konkursy. Na głównej scenie mogliśmy zobaczyć najważniejsze osoby z branży gastronomicznej. Wystąpieniom towarzyszyły spotkania biznesowe z przedstawicielami dostawców rozwiązań dla restauratorów. 

Jako producent i właśnie dostawca systemów gastronomicznych pokazaliśmy nie tylko jak działa sprawnie zintegrowane stanowisko Gastro POS, ale też dodatkowe aplikacje przyspieszające obsługę – miniPOS czy Delivery Integration Service. Dzięki modułowi DIS zamówienia ze wszystkich platform (np. Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo) spływają w zautomatyzowany sposób do jednej listy w POS, więc nie trzeba mieć żadnych dodatkowych urządzeń. Powoduje to oszczędność miejsca przy stanowisku pracy oraz zmniejszenie kosztów. Dodatkowo na hali targowej można było spotkać naszego przesympatycznego “kotka” BellaBot – innowacyjny robot kelner, który jest doskonałym wsparciem dla personelu w gastronomii.

ShowEast w Miami

Nie samą branżą HoReCa żyliśmy w ostatnich kwartałach. Targi ShowEast rozpoczęły się 23 października. Podczas czterech, intensywnych dni mogliśmy spotkać się z reprezentantami największych sieci kinowych i przekonać ich do naszych rozwiązań.  Do Miami polecieliśmy z nowoczesnym systemem do zarządzania siecią kin POSitive Cinema oraz  niezawodnym sprzętem (m.in. terminalami czy urządzeniami mobilnymi). Taki zestaw jest niezbędny w sprawnie działającym kinie. Już dzisiaj nie możemy się doczekać kolejnej edycji targów.

Hotel Marketing Conference

W dniach od 24 do 25 października odbyło się kolejne spotkanie HMC podczas którego mogliśmy dzielić doświadczenia i wymieniać się wiedzą z najlepszymi specjalistami na rynku hoteli. Podczas dwóch, intensywnych dni prezentowaliśmy program do zarządzania obiektami hotelowymi – POSitive Hotel i współpracujące z nim aplikacje. Goście mogli na żywo przetestować mobilną aplikację Roomio. Za jej pośrednictwem można się zdalnie zameldować i wymeldować, łatwo i szybko zarezerwować usługi dodatkowe, zamówić sprzątanie pokoju czy też skontaktować się z personelem przez czat. Ponadto prezentowaliśmy program Marketing Automation, czyli nowoczesne narzędzie marketingowe dla branży hotelarskiej. MA umożliwia automatyczną wysyłkę spersonalizowanych e-maili i SMS-ów do idealnie dopasowanej grupy gości.

Na głównej scenie, w towarzystwie licznych prelegentów, wystąpił również doświadczony przedstawiciel z LSI Software. Podczas wykładu „Jak wyróżnić się w gąszczu ofert konkurencji?” Michał Czwojdziński, Członek Zarządu wspominał jak sprawnie wykorzystać powyższe rozwiązania, a także zaangażować Roboty PUDU do efektywniejszej obsługi gości hotelowych. 

Targi Horeca / Gastrofood w Krakowie

Podczas tegorocznej edycji targów Horeca/Gastrofood mogliśmy uczestniczyć w licznych rozmowach biznesowych z zainteresowanymi nowoczesnymi programami dla gastronomii i hoteli. Ta edycja to były aż dwa firmowe stoiska. Na jednym prezentowaliśmy system Gastro, kiosk samoobsługowy, aplikacje wspierające komunikację kuchnia-kelner oraz innowacyjny sprzęt tj. terminale dotykowe Posiflex, pagery LRS czy monitory KDS. Na ścieżce z odwiedzającymi nasze stoiska przechadzały się również KettyBot oraz BellaBot, które pokazywały na żywo jak świetnie radzą sobie ze swoimi zadaniami w tłumie. Ponadto zwiedzający mogli przetestować aplikację Roomio, zapoznać się z systemem hotelowym POSitive Hotel oraz sprawdzić jak działa Automatyka Hotelowa.

Jednak największym wydarzeniem krakowskich targów była premiera naszego chmurowego programu do sprzedaży i zarządzania gastronomią – tAPP Gastro. To właśnie na drugim stoisku goście mogli przekonać się jak działa system oraz sprawdzić dlaczego trzymanie danych lokalu w chmurze jest bezpieczne i wygodne. Poniżej krótka relacja z wydarzenia:

Warszawskie spotkania podczas RetailShow

Kolejne wydarzenie w naszym listopadowym kalendarzu dotyczyło branży retail. W dniach od 23 do 24 listopada spotkaliśmy się w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Nasze rozwiązanie do zarządzania i sprzedaży sieciami sklepów detalicznych POSitive Retail cieszyło się dużą popularnością wśród zwiedzających. Towarzyszyły nam również Roboty PUDU, które udowodniły jak świetnie sobie radzą w pracy na dużych powierzchniach. Już teraz można spotkać naszego robota w jednym z  francuskich supermarketów. Właśnie tam można się przekonać o tym, jak sprawnie BellaBot pomaga w dystrybucji materiałów promocyjnych, emisji reklam (ma duży ekran o przekątnej 18,5″ i mocny głośnik) a także jak wchodzi w interakcje.

Forum Profit Hotel, Warszawa

To była już XVI edycja Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel. Napięty program wydarzenia obejmował:

  • liczne prelekcje,
  • Business Speed Dating – indywidualne spotkania dostawców z kupcami,
  • Networking – wymiana wzajemnych oczekiwań odnośnie produktów, usług i ofert, nawiązywanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych klientów,
  • prestiżowy konkurs dla dostawców HoReCa.

Podczas Forum prezentowaliśmy niezawodne rozwiązania IT dla różnych rodzajów obiektów noclegowych m.in. POSitive Hotel, Roomio i Marketing Automation. Dodatkowo uczestnicy spotkania zapoznali się z nowoczesnymi Robotami PUDU, które świetnie sprawdzają się w obiektach hotelowych. Te jeżdżące roboty, wyposażone w system nawigacji mogą mi.in.: dystrybuować posiłki zamawiane w hotelowych restauracjach (bezpośrednio do drzwi pokoju), dostarczać dodatkowe akcesoria i elementy wyposażenia (ręczniki, kosmetyki itp.), odbierać naczynia po skończonym posiłku, przyjmować zamówienia, udzielać informacji czy pomóc zarządzać rezerwacją.

CineAsia w Bankoku

Ostatnie tygodnie 2022 roku to ponownie spotkania poza granicami naszego kraju. Polecieliśmy aż do Bankoku, aby w dniach od 5 do 8 grudnia zaprezentować nowoczesne rozwiązanie POSitive Cinema. Nasz system do zarządzania sieciami kin oraz niezawodne technologie sprzętowe wyróżniają się wśród tak licznej konkurencji w branży kinowej. Podczas targów zwiedzający mogli się przekonać, że jest wiele powodów aby wdrożyć POSitive Cinema.  Przede wszystkim jednak podkreślaliśmy, że nasz program  przyczynia się do redukcji kosztów oraz wzrostu przychodów. Zachęcamy do śledzenia naszego profilu LinkendIn, gdzie na bieżąco pojawiają się wzmianki o naszym systemie, ciekawostki z branży kinowej oraz relacje z owocnych spotkań biznesowych.

Każdego miesiąca bieżącego roku mogliście nas spotkać na różnych eventach B2B. Ostatnie tygodnie są dla nas równie pracowite. Już dziś zapraszamy do śledzenia naszych firmowych mediów społecznościowych – Facebook, Linkedin oraz You Tube. Włączając subskrypcje z wyprzedzeniem otrzymacie informacje gdzie pojawimy się w 2023 roku. Serdecznie zapraszamy!

Chcesz podzielić się wpisem z innymi?

Udostępnij
Udostępnij

Przeczytaj więcej aktualności na naszej stronie