Kim jesteśmy?
Grupa LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego, gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality), oprogramowania do obsługi obiektów rekreacyjno-sportowych, a także systemu dla sieci kin.

+280
pracowników

2
spółki zagraniczne

31
lat na rynku

+22000
klientów
dołącz do naszego teamu!
Zapraszamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim w spółce prawa handlowego - warunek konieczny,
- Posiadasz wykształcenie wyższe – preferowane profile: prawo, administracja, zarządzanie i ekonomia,
- Wykazujesz się bardzo dobrą znajomością zasad profesjonalnego funkcjonowania Biura Zarządu,
- Wykazujesz się znajomością podstawowych zagadnień prawa spółek handlowych,
- Posiadasz wiedzę z zakresu obowiązków informacyjnych spółek giełdowych oraz zagadnień relacji inwestorskich,
- Wykazujesz się bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint,
- Wykazujesz się komunikatywną znajomością języka angielskiego,
- Cechuje Cię doskonała organizacja pracy,
- Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych.
Będziesz odpowiadać za:
- Wsparcie organizacyjne Biura Zarządu - prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja spotkań oraz podróży służbowych,
- Wsparcie Zarządu w przygotowywaniu dokumentacji prawnej Spółki oraz jej organów statutowych (redagowanie pism, uchwał, protokołów),
- Kompletację i przechowywanie niezbędnych dokumentów (m.in. rejestr umów) oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji,
- Wsparcie Zarządu w realizacji obowiązków informacyjnych Spółki oraz prowadzenie relacji inwestorskich,
- Nadzór nad działem administracji, budynkami oraz innymi zasobami Spółki,
- Poszukiwanie dotacji na rozwój firmy oraz obsługa Spółki w procesie aplikowania o środki finansowe (przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym wnioski, biznesplany itp.),
- Nadzór nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków z zakresu ochrony danych osobowych,
- Koordynację i prowadzenie zlecanych projektów,
- Opracowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby Zarządu.
DBAMY O
Atmosferę i warunki pracy
pokoje projektowe, duży parking, własna sala kinowa, wyjścia zespołowe, sekcje sportowe, relax room
Twój rozwój zawodowy
szkolenia wewnętrzne, szkolenia zewnętrzne, certyfikaty, duże projekty polskie i międzynarodowe, różnorodność technologii
Twoje zdrowie, bezpieczeństwo i komfort
owocne wtorki, Medicover Sport, pakiet medyczny Medicover, ubezpieczenie Aviva, PZU, pyszna kawa i herbata, elastyczne godziny pracy, co drugi piątek pracujemy 4h i nie zmienia to wymiaru etatu. 😉
APLIKUJ
Wyślij nam CV, spotkaj się z zespołem HR i dołącz do naszego zespołu!