System POSitive Cinema w 12 szwajcarskich kinach

O podpisaniu umowy z siecią szwajcarskich kin pisaliśmy już w lipcu 2020 roku. Od tamtego czasu, zgodnie z założeniami zawartej umowy, system POSitive Cinema został wzbogacony o prace rozwojowe, a następnie wdrożyliśmy to rozwiązanie we wszystkich 12 kinach sieci Blue Cinema. Jedno z nich jest naprawdę wyjątkowe, bo w pełni samoobsługowe.

Blue Cinema stawia na multitainment

Oprócz najnowszych hitów ze świata kina na klientów tej sieci czekają również inne atrakcje. Jak podkreśla Gregoire Schnegg, CPO Blue Cinema „Naszym cele jest zaoferowanie gościom dokładnie tego, czego oczekują od niezapomnianej wizyty w kinie, dzięki dostosowanym do nich ofertom”. Przed wejściem na salę kinową czas oczekiwania można spędzić w specjalnej strefie gier, korzystając ze stołów do gry w bilard czy automatów, np. cymbergaj, dart czy boks. Ofertę kulinarną uzupełnia burgerownia, a gdyby wrażeń było wciąż za mało, to można skorzystać ze strefy na dachu. Same sale kinowe wyposażone są ponadto w nowoczesne technologie takie jak 4DX i Dolby Atmos, a filmy oglądać można w wygodnych fotelach lub łóżkach z prawdziwej skóry.

System POSitive & Blue Cinema

Od momentu wdrożenia wszystkie najważniejsze procesy (zarówno sprzedaż w pojedynczych kinach, jak i online we wszystkich kanałach, a także centralne zarządzanie siecią, repertuarami, treściami na stronie www itd.) obsługiwane są z pomocą systemu POSitive Cinema. Poza standardowymi stanowiskami sprzedażowymi wdrożone zostały kioski samoobsługowe „self check-out”, co jest nowością w kinach w Szwajcarii. Są to dedykowane kioski wyposażone, między innymi, w czytnik kodów kreskowych i dokumentów tożsamości, które pozwalają na zakup przekąsek, a nawet alkoholu całkowicie samodzielnie przez klienta. Prawie połowa z dostępnych kiosków self check-out obsługuje również gotówkę. Pracownicy kin wyposażeni zostali w urządzenia mobilne z aplikacją POSitive Cinema Assistant App, która umożliwia nie tylko skanowanie biletów, ale również sprzedaż dań, komunikację pomiędzy załogą, a także przyjmowanie dostaw czy liczenie stanów magazynowych

Szyte na miarę

Sieć zyskała również nową stronę www jak i aplikację mobilną, które uzupełniają tradycyjne i stacjonarne kanały sprzedaży. Dane sprzedażowe ze wszystkich tych kanałów dostępne są dla managerów w module analitycznym, dostarczając wszystkich niezbędnych składowych, do podejmowania kluczowych decyzji zarówno strategicznych jak i biznesowych. Co więcej, wszystkie te kanały sprzedaży połączone są z rozbudowanym systemem lojalnościowym, dzięki czemu klienci mają dostęp do historii zakupów, zniżek czy punktów lojalnościowych niezależnie od kanału, z którego aktualnie korzystają. Blue pozyskało także nowy moduł Private Events, który pozwala na optymalne wykorzystanie sal kinowych – dzięki niemu możliwe jest sprawniejsze zarządzanie wynajmem sal na pokazy specjalne, eventy czy konferencje, a przeprowadzenie całego procesu od wyceny, przygotowania oferty, poprzez realizację i rozliczenie jest niezwykle proste.

Jedyną stałą jest zmiana

Kino to już nie tylko filmy i popcorn, ale całe centra rozrywki, czego doskonałym przykładem jest sieć Blue Cinema. W 3 lokalizacjach, poza salami do gier, znaleźć można również tory do kręgli, a także specjalne bary, w którym można oglądać mecze i inne rozgrywki sportowe. Jeśli będziecie w okolicy, to wizyta w jednym z tych kin to must-see!

Chcesz podzielić się wpisem z innymi?

Udostępnij
Udostępnij

Przeczytaj więcej aktualności na naszej stronie