O podpisaniu umowy z siecią szwajcarskich kin pisaliśmy już w lipcu 2020 roku. Od tamtego czasu, zgodnie z założeniami zawartej umowy, system POSitive Cinema został wzbogacony o prace rozwojowe, a następnie wdrożyliśmy to rozwiązanie we wszystkich 12 kinach sieci Blue Cinema. Jedno z nich jest naprawdę wyjątkowe, bo w pełni samoobsługowe.
Blue Cinema stawia na multitainment
System POSitive & Blue Cinema
Od momentu wdrożenia wszystkie najważniejsze procesy (zarówno sprzedaż w pojedynczych kinach, jak i online we wszystkich kanałach, a także centralne zarządzanie siecią, repertuarami, treściami na stronie www itd.) obsługiwane są z pomocą systemu POSitive Cinema. Poza standardowymi stanowiskami sprzedażowymi wdrożone zostały kioski samoobsługowe „self check-out”, co jest nowością w kinach w Szwajcarii. Są to dedykowane kioski wyposażone, między innymi, w czytnik kodów kreskowych i dokumentów tożsamości, które pozwalają na zakup przekąsek, a nawet alkoholu całkowicie samodzielnie przez klienta. Prawie połowa z dostępnych kiosków self check-out obsługuje również gotówkę. Pracownicy kin wyposażeni zostali w urządzenia mobilne z aplikacją POSitive Cinema Assistant App, która umożliwia nie tylko skanowanie biletów, ale również sprzedaż dań, komunikację pomiędzy załogą, a także przyjmowanie dostaw czy liczenie stanów magazynowych