Kluby, dyskoteki

POSITIVE
RESTAURANT

Oprogramowanie do zarządzania wszelkiego typu obiektami gastronomicznymi, jak restauracje, kawiarnie, pizzerie, fast food, puby, restauracje hotelowe, bary itp.

Slider
Nowoczesność, jakość i wydajność. System zarządzania dla klubów i dyskotek.​

Właściciele klubów i dyskotek szukają stale nowych sposobów na poszerzanie usprawnienie obsługi, zwiększenia zadowolenia gości a co najważniejsze wzrost dochodów dzięki sprzedaży. Mała liczba Klientów powoduje straty i narzuca codzienne wyzwania wiążące się z ich zapobieganiem.

Pracochłonne działania tj.: skonsolidowane centralne raportowanie, planowanie pracy personelu, zarządzanie zasobami i obsługą zamówień, jest również dosyć kosztowne. Dzięki oprogramowaniu POSitive Restaurant wszystkie procesy związane z działalnością lokalu te są w pełni zautomatyzowane i proste. System opiera się na modułowej strukturze, która pozwala wybrać narzędzia niezbędne do sprostania obecnym potrzebom, dając jednocześnie możliwość łatwego rozbudowywania środowiska informatycznego w miarę rozwoju firmy. Rozwiązanie POSitive Restaurant, dzięki swojej modułowej budowie, ma nieograniczone korzyści. Zastosowanie tego oprogramowania, specjalistycznego sprzętu (drukarek zamówień, systemów KDS, kas fiskalnych) oraz systemu komunikacji bezprzewodowej LRS zwiększa średnią wartość rachunku i przyspiesza rotację w lokalu. Dodatkowo mobilna obsługa poprzez miniPOS’y oraz system szybkiej inwentaryzacji ICS usprawnia pracę każdego obszaru funkcjonowania klubu czy dyskoteki

Usprawnienie pracy w lokalu przekłada się na wiele korzyści, do których można zaliczyć:

  1. zwiększenie sprzedaży
  2. zintegrowany system sprzedaży,
  3. powiększenie wydajności operacyjnej,
  4. szybka obsługa przez personel,
  5. wzrost zadowolenia i lojalności gości,
  6. raportowanie i analityka biznesowa.
Slider
Usprawnienie pracy w lokalu przekłada się na wiele korzyści, do których można zaliczyć:
  • zwiększenie sprzedaży
  • zintegrowany system sprzedaży,
  • powiększenie wydajności operacyjnej,
  • szybka obsługa przez personel,
  • wzrost zadowolenia i lojalności gości,
  • raportowanie i analityka biznesowa.
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider