Restauracje, kawiarnie, puby

POSITIVE
RESTAURANT

Oprogramowanie do zarządzania wszelkiego typu obiektami gastronomicznymi, jak restauracje, kawiarnie, pizzerie, fast food, puby, restauracje hotelowe, bary itp.

Slider

Nowoczesny system zarządzania w Twoim lokalu!

System POSitive Restaurant to oprogramowanie do zarządzania wszelkiego typu obiektami gastronomicznymi – restauracjami, kawiarniami, pizzeriami, pubami, barami czy stołówkami. POSitive Restaurant to program dla restauracji, który został przystosowany do pracy na dowolnej liczbie punktów sprzedaży POS w lokalu gastronomicznym.

Program w widoczny sposób usprawnia zarządzanie na wszystkich szczeblach menadżerskich, gwarantując pełną kontrolę nad każdym odcinkiem pracy w lokalu. Na stanowiskach POS system jest obsługiwany przez wygodny i intuicyjny ekran dotykowy. Z POSitive Restaurant podniesiesz komfort obsługi Twoich gości. System znacznie poprawi wydajność pracowników w kuchni i na sali, co przyspieszy czas realizacji zamówień. Szczegółowa analiza preferencji i popytu wśród gości ułatwia planowanie atrakcyjnego menu.

System współpracuje z wieloma urządzeniami i systemami usprawniającymi działanie każdego lokalu gastronomicznego – od drukarek zamówień (tzw. bonówek), przez system monitorów kuchennych KDS aż po bezprzewodowe systemy przywoławcze LRS.

Image is not available

Prosty i przejrzysty sposób obsługi programów POSitive Hospitality, zapewnia wygodną pracę, przyspiesza wykonywanie poszczególnych zadań, skraca okres szkolenia pracowników wpływając na zmniejszenie kosztów wdrożenia systemu.

Slider

Wszystkie stanowiska POS wchodzące w skład systemu POSitive Restaurant są zarządzane przez moduł Manager, który posiada liczne funkcje administracyjne i zapewnia dokładną kontrolę oraz szybkie tworzenie raportów dotyczących prowadzonej działalności. Moduł odpowiada za prowadzenie gospodarki magazynowej i inwentaryzacji w lokalu gastronomicznym.

Cechy POSitive Restaurant:
  • przydzielanie dostępu dla użytkowników terminali POS i managerów: hasła do szybkiego logowania poprzez kartę magnetyczną, chipową oraz z nadrukowanym kodem kreskowym; definiowanie uprawnień administratorów
  • opcja „Kilku Managerów” – podział obowiązków i dostosowanie funkcji programu administracyjnego, z których mają prawo korzystać
  • określanie widoku POS i MiniPOS oraz dostępu do uprawnień dla operatorów, np. uprawnienia rabatowe
  • wprowadzanie nowych użytkowników
  • formułowanie poszczególnych funkcji systemu dostępnych dla użytkowników – ograniczanie widoczności pracownika do swojego obszaru pracy: sekcji, stolików
  • wydawanie powiadomień dla operatorów POS: zarządzenia, ogłoszenia, wiadomość dnia, itp.
  • rejestracja czasu pracy (RCP) operatorów POS
  • raporty obecności służb sprzątających, kucharzy i innych pracowników bez dostępu do terminali POS
  • ustalanie warunków przydzielania prowizji – procentowo/ilościowo.
  • określanie i umieszczanie ikon
  • przypisywanie funkcji poszczególnym przyciskom, edycja, nadawanie nazw
  • definiowanie sekcji (pomieszczeń) zgodnie z układem lokalu
  • dzielenie obiektu na sekcje: ogródek, sala konferencyjna, itp.
  • definiowanie kolorów, kształtów ikon, rozmiaru, itp.
  • konfiguracja klawiszy – ustalanie skrótów.
  • zarezerwowane stoliki
  • ilość miejsc wolnych, stoliki zajęte
  • ilość miejsc przy stoliku
  • określanie rodzajów produktów: towary, potrawy, dodatki, usługi;
  • dzielenie produktów na grupy: dania z kurczaka, napoje gorące, zupy, dania wegetariańskie, itd.;
  • definiowanie kosztów własnych;
  • kalkulacje cen: ustalanie marż;
  • określanie stanów minimalnych;
  • receptury, surowce, dodatki, modyfikatory, substytuty;
  • opakowanie produktów;
  • określanie zasad gratisowania, np. od ilości;
  • kody kreskowe.
  • ustanawianie cen: standardowe, specjalne – dla wybranych dni tygodnia, w zależności od pory dnia („happy hours”), dla grupy towarów, ceny świąteczne itp.;
  • ustalanie sposobów i zasad płatności: gotówka, karta płatnicza, przelew, rozliczenia bezgotówkowe, status VIP;
  • określanie napiwków;
  • opcje rabatów: dla grupy Klientów, rabaty specjalne dla Klienta indywidualnego;
  • wystawianie/podgląd faktur;
  • prowadzenie kasy, podgląd stanu kasy, dziennik kasowy, rejestr kasowy, wystawianie KP/KW;
  • promocje: nazwa, cena, czas trwania, historia promocji;
  • faktury wg stawki VAT lub pozycji;
  • ustalanie informacji do umieszczenia na rachunku/fakturze: np. wstawienie loga firmy.
  • baza Klientów rozbudowywana w oparciu o wystawiane rachunki: transakcje, wydawane karty, przyznawane rabaty;
  • podział na dowolne grupy Klientów i dostawców;
  • podgląd i edycja danych Klientów;
  • tworzenie i obsługa kart Klienta;
  • ustawianie uprawnień dla Klientów: np. stałych Klientów, członków klubu;
  • możliwość dokładnego opisu Klientów: preferencje, wstawianie zdjęć, historia zamówień;
  • programy lojalnościowe;
  • typy abonamentów, rabatów, progi rabatowe;
  • przyznawanie i określanie limitów kredytowych;
  • obsługa kart magnetycznych, chipowych, zbliżeniowych i z kodem kreskowym – identyfikacyjne, kredytowe, lojalnościowe, rabatowe na okaziciela i indywidualne, członkowskie, pre-paid;
  • wpłaty na konta, pełna obsługa kont;
  • tworzenie korespondencji seryjnej.
  • przegląd paragonów, wystawianie faktur do paragonów, rejestr faktur, korekty faktur, noty korygujące;
  • historia zamówień: dziennie/okresowo;
  • automatyczny wydruk dokumentów.
  • obsługa dowolnej liczby magazynów: definiowanie zawartości, działań z nimi związanych, np. kompletacja/dekompletacja towaru, stan magazynowy;
  • bieżąca kontrola stanu;
  • generowanie dokumentów magazynowych;
  • wartość magazynu wg FIFO;
  • tworzenie grup towarowych;
  • rejestr zakupów, historia dostaw i dokumentów oczekujących;
  • opcje inwentaryzacji: standardowa i szybka (dla wybranych towarów);
  • rejestr dokumentów magazynowych;
  • szablony kodów kreskowych;
  • raporty.
  • raporty gastronomiczne, np.: food cost, AGC na stolik lub na danego Klienta, rachunków stornowych;
  • rejestracja i rozliczenie czasu pracy;
  • raporty rezerwacji i obciążenia obiektu;
  • raporty księgowe: analiza stanów magazynowych, obrotów towarów wg dokumentów, rejestry zakupów itp.;
  • kartoteki towarowe
  • raporty magazynowe
  • raporty sprzedażowe wg. miejsc sprzedaży, metod płatności, marż, typów dokumentów, produktów dziennych itd.
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider