kompleksowe rozwiązanie dla sieci sklepów – jeden system, który jest codziennym narzędziem pracy

Slider

POSitive Retail to zintegrowany system optymalizujący procesy sprzedaży, począwszy od wyszukiwania towaru, realizacji dostaw, obsługi zwrotów, procesu zakupu, obsługi Klientów, jak i licznych programów lojalnościowych.

Dzięki POSitive Retail konsekwentnie i całościowo wprowadzisz nowoczesne rozwiązania na wszystkie szczeble zarządzania w Twoim przedsiębiorstwie, zyskując szereg dodatkowych możliwości, w tym:

  • współpracę z platformami sklepów www
  • centralne zarządzanie cenami sprzedaży, promocjami
  • centralne zarządzanie procesami zatowarowania, obsługi Klienta
  • intuicyjny i prosty interfejs stanowiska sprzedaży
  • centralne zarządzanie programami lojalnościowymi
  • centralne zarządzanie procesami reklamacji
  • zaawansowane mechanizmy raportowania całego przedsiębiorstwa
  • rozbudowane możliwości konfiguracyjne pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych, jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej
POSitive Center POSitive Shop Magazyn Shoping Assistant Marketing CRM EOD Workflow EDI Kiosk e-Commerce Sprzęt Synchronizacja z ERP

Nieograniczony obszar działania POSitive Retail może obsługiwać wszystkie obszary działalności sieci sprzedaży. Składa się z następujących elementów:

POSitive Shop

wszechstronny system sprzedaży detalicznej przeznaczony dla punktów sprzedaży, w skład którego wchodzą: moduł POS (ang. Point of Sale - punkt/stanowisko sprzedaży) do prowadzenia sprzedaży i moduł Manager odpowiadający za zarządzanie.

screen_share
POSitive Management Center

system centralnego zarządzania sprzedażą, gospodarką magazynową i dystrybucją. Odpowiada także za optymalizację warunków prowadzenia działalności gospodarczej w tych obszarach. Składa się z trzech współpracujących ze sobą modułów: Distribution, Sales Chain i Business Intelligence.

Slider
shop_retail

POSitive Shop

wszechstronny system sprzedaży detalicznej przeznaczony dla punktów sprzedaży, w skład którego wchodzą: moduł POS (ang. Point of Sale - punkt/stanowisko sprzedaży) do prowadzenia sprzedaży i moduł Manager odpowiadający za zarządzanie.

management_center_retail

POSitive Management Center

system centralnego zarządzania sprzedażą, gospodarką magazynową i dystrybucją. Odpowiada także za optymalizację warunków prowadzenia działalności gospodarczej w tych obszarach. Składa się z trzech współpracujących ze sobą modułów: Distribution, Sales Chain i Business Intelligence.

Obszary funkcjonalne POSitive Retail​

centrala.png

System centralnego zarządzania sprzedażą, gospodarką magazynową i dystrybucją, odpowiadający także za optymalizację warunków prowadzenia działalności gospodarczej w tych obszarach. Składa się z trzech bazowych modułów: Distribution, Sales Chain i Business Intelligence.

  • współpracę z platformami sklepów www;
  • centralne zarządzanie cenami sprzedaży, promocjami;
  • centralne zarządzanie procesami zatowarowania, stanami magazynowymi, sprzedaż i obsługa Klienta;
  • interfejs stanowiska sprzedaży – intuicyjność i prostota;
  • centralne zarzadzanie programami lojalnościowymi;
  • centralne zarządzanie procesami reklamacji;
  • pełna obsługę procesu wsparcia powracających klientów;
  • automatyzację w procesach księgowanie transakcji;
  • skuteczną wyszukiwarkę towaru wraz z obsługą wysokiej rozdzielczość zdjęć;
  • pełna synchronizacja z systemem BASTION.ERP;
  • zaawansowane mechanizmy raportowania całego przedsiębiorstwa;
  • rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych, jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej;
  • integracje EDI, EOD, Data Stream.

Dzięki POSitive Retail konsekwentnie i całościowo wprowadzisz nowoczesne rozwiązania na wszystkie szczeble zarządzania w twoim przedsiębiorstwie. Pełną gamę swych ogromnych możliwości prezentuje w dużych sieciach sprzedaży, składających się z kilkudziesięciu, a nawet kilkuset sklepów. Jednocześnie znakomicie sprawdza się także w mniejszych sieciach sprzedaży. POSitive Retail jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym i dopasowanym do potrzeb Klientów.

zarzadzanie_sprzedaza.png

Pakiet funkcjonalności obejmujący system sprzedaży detalicznej przeznaczonej dla punktów sprzedaży, w skład którego wchodzą moduł POS do prowadzenia sprzedaży i moduł Manager odpowiadający za zarządzanie. Dodatkowo szeroki wachlarz systemów obsługi promocji i rabatów, a także programów lojalnościowych sprzyja zwiększeniu efektywności sprzedaży.

System zapewnia m.in.:

  • współpracę z platformami sklepów www;
  • centralną bazę kontrahentów, cenników;
  • centralny dashboard (informacje dla sklepów);
  • bogate narzędzia wspierające sprzedaż, ankiety dla Klientów, kontrolę realizacji rabatów;
  • obsługę płatności gotówkowych i bezgotówkowych;
  • pełna obsługa reklamacji (powiadomienia sms/email);
  • Integracja ze e-commerce;
  • elastyczny system identyfikacji towaru;
  • inwentaryzacja z poziomu Centrali, jak i podległych sklepów;
  • przesyłki kurierskie – UPS;
  • obsługa terminali płatniczych (POS) i drukarek fiskalnych;
  • IQiosk – samoobsługowy system informacji o towarach i sprzedaży dla kiosków multimedialnych;
  • obsługa dowolnych form płatności;
  • możliwość prezentacji reklam i promocji (monitory, stanowiska POS);
  • generowanie przesunięć produktów pomiędzy salonami w centrali firmy;
  • pełne wykorzystanie kodów kreskowych (sprzedaż, inwentaryzacja, dokumenty magazynowe).

Nowości – Shopping assistant

Intuicyjna, prosta mobilna aplikacja optymalizująca pracę z towarem: weryfikację towaru, cen, dostępność na magazynie, przyjmowanie i wydawanie i wiele innych funkcjonalności już niebawem!

shopping_ass.png

Shopping Assistant Android

Rozwiązanie dedykowane Klientom oczekującym swobodnego dostępu do bazy produktów, przejrzystości i szybkości procesów towarzyszącym zakupom w różnych kanałach (realizacja dostaw, przesunięć, inwentaryzacji, stanów magazynowych)

Zwiększaj  efektywność pracy dzięki rozwiązaniom mobilnym!

Shopping AssistantShopping AssistantShopping Assistant

CRM.png

Marketing CRM

Oferuje szeroki pakiet możliwości promocyjnych, w tym:

  • systemy lojalnościowe ( buduj relacje z Klientem, określaj preferencji i potrzeby, twórz schematy uzależnione od grupy Klientów);
  • zwiększaj sprzedaż dzięki kartom podarunkowym (imienne, na okaziciela);
  • informuj Klientów o nowościach – newsletter, email, sms;
  • zgodność z RODO – autoryzacja zgód;
  • szeroki wachlarz możliwości rabatowania, jak i kontroli ograniczeń polityki rabatowej;
  • pełna obsługa promocji i wyprzedaży wg cech, np. lokalizacji obiektu;
  • zwiększanie efektywności promocji przy wykorzystaniu stanowisk POS.
EOD

EOD – elektroniczny obieg dokumentów

Elektroniczny obieg dokumentów to w wielu firmach codzienność ułatwiająca i przyspieszająca pracę. Rozwiązania EOD mają też mniej oczywiste zastosowania niż obiegi faktur czy umów. W systemie sprzedażowym POSitive Retail zaimplementowano obiegi dokumentów służące do obsługi zgłoszeń serwisowych. Workflow dopasowany do wewnętrznych procedur umożliwia bieżące monitorowanie postępu prac i wykrywanie wąskich gardeł. Odpowiedni personel widzi swoje zadania i może efektywniej planować pracę. Aby poznać więcej zastosowań systemu EOD zapoznaj się z rozwiązaniem Bastion ERP i dowiedz się, jak przenieść zarządzanie zasobami firmowymi na wyższy poziom.

EDI-1.png

EDI – elektroniczna wymiana danych

Elektroniczna Wymiana Danych jest to wymiana dokumentów handlowych i finansowych (takich jak zamówienia, potwierdzenia zamówień, faktury, itp.) w postaci standardowego komunikatu elektronicznego, bezpośrednio pomiędzy systemami komputerowymi partnerów biznesowych.

Dzięki automatyzacji procesów za pomocą EDI zwiększysz efektywność pracy.

 

kiosk

Kioski

Rozwiązania Omni-Channel od dawna przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży. Kioski samoobsługowe to urządzenia, które mają wiele zastosowań w sklepach stacjonarnych. Począwszy od totemów multimedialnych przedstawiających ofertę sklepu, przez terminale pozwalające na obsługę systemów lojalnościowych i zamawianie towarów on-line, aż po stanowiska sprzedaży. Aby zapoznać się z dostępnym modelami kiosków przejdź na stronę o tym rozwiązaniu.

e-commerce

E-commerce

Rynek e-commerce wciąż rozwija się w dużym tempie. Efektywny system sprzedażowy taki jak POSitive Retail pozwala czerpać maksimum korzyści z tego trendu. Połączenie sklepów internetowych i kanałów sprzedaży tradycyjnej to wygoda dla Klientów i wyższe zyski dla sieci. System zaprojektowano tak, by optymalizować stany magazynowe i maksymalnie skracać czasy dostaw. Wszystkie dokumenty handlowe są dostępne w jednym miejscu i zawsze zgodne z normami prawnymi.

sprzet_LRS

Sprzęt – LRS, drukarki fiskalne

Bezprzewodowe systemy przywoławcze LRS są doskonałym sposobem na poprawienie komunikacji w sklepach. Mogą być łatwo zainstalowane i wykorzystywane m.in. do komunikacji między personelem (np. przywoływanie pracownika przez managera) lub do komunikacji między klientami a personelem (np. przywoływanie sprzedawcy do danej części ekspozycji). Aby poznać szczegóły oferty skontaktuj się z nami.

Magazyny.png

Centralne zarządzanie serwisem – portal serwisowy

Zarządzanie serwisem – Portal Serwisowy to platforma biznesowa, służąca do zarządzania przepływem informacji w firmie. Pozwala przypisywać, nadawać priorytet, śledzić i raportować zadania, niezależnie od tego czy zadaniem tym będzie zgłoszenie serwisowe czy duży projekt do realizacji.

System umożliwia m.in.:

  • stały dostęp Klienta do zgłoszeń, ich statusu czy bazę wiedzy np. tutoriale, poradniki;
  • zespół serwisowy dzięki portalowi agenta szczegółowo nadzoruje realizację zadania;
  • obsługa klienta jest na najwyższym poziomie dzięki możliwości konfiguracji automatycznych powiadomień wysyłanych Klientowi przy utworzeniu, edycji czy dodaniu komentarza do zgłoszenia;
  • automatyczne przesyłanie zgłoszeń;
  • zmianę statusu lub ponowne otwarcie zgłoszenia po komentarzu Klienta;
  • powiadomienie agenta w przypadku pilnego zgłoszenia;
  • powiadomienie o możliwości przekroczenia założeń SLA na danym zgłoszeniu;
  • elastyczny workflow zgłoszeń.
Slider
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider