Staff Helper

INTELIHOTEL

Zintegrowany system do zarządzania
obejmujący wszystkie obszary
funkcjonowania hotelu

Slider

Staff Helper – wspomaga pracę personelu hotelu

Staff Helper to innowacyjne narzędzie, którego celem jest ułatwienie pracy personelu w obiekcie hotelowym.

Aplikacja umożliwia także bezpośrednią wymianę wiadomości pomiędzy pracownikami hotelu, podnosząc efektywność komunikacji. Działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) w ramach wewnętrznej sieci WiFi. Łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy użytkownikami, eliminując w znacznym stopniu czas poświęcany dotychczas na bezpośrednie kontakty. Podzielony jest na pięć, funkcjonalnych modułów powiązanych z uprawnieniami przydzielonymi użytkownikowi:

Staff Helper - sprzątanie
Sprzątanie pokoju

Odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter (np. ustawienie statusu housekeepingu pokoju, określenie zużytych środków czystości, wymiany ręczników czy zmiany pościeli)

Staff Helper - sprzedaż z minibaru
Sprzedaż z minibaru

Zarejestrowanie zużycia oraz uzupełnienie artykułów z minibaru. Po odnotowaniu i potwierdzeniu zużycia przekąsek lub alkoholi, informacja jest automatycznie przesyłana do systemu recepcyjnego a następnie obciążany jest rachunek gościa hotelu.

Staff Helper - naprawa usterek
Naprawa usterek

Zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika, poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

Staff Helper - zgłaszanie usterek
Zgłaszanie usterek

Wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

Staff Helper - wiadomości
Wiadomości

Dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami.

Lista statusów i możliwości Staff Helpera uzależniona jest także od konfiguracji użytkowanego systemu do zarządzania hotelem (PMS). Aplikację Staff Helper można dostosować do rodzaju i zakresu informacji jakie dostępne są w PMS np. wiadomości na temat „wymiany pościeli”.

Image is not available
Slider

Każdy moduł Staff Helpera może być opatrzony dodatkowymi oznaczeniami wskazującymi ilości zadań do wykonania, m.in.: ilość pokoi czekających na posprzątanie czy sprawdzenia minibaru, ilość usterek do rozwiązania lub nieprzeczytanych wiadomości.

Staff Helper podniesie efektywność komunikacji pomiędzy wszystkimi pracownikami hotelu oraz usprawni ich pracę a w konsekwencji podniesie wydajność personelu hotelowego.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o aplikacji lub innych, naszych produktach zostaw swoje dane – nasi specjaliści skontaktują się aby przedstawić szczegółową ofertę.

Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider