Zintegrowany system do zarządzania obejmujący
wszystkie obszary funkcjonowania hotelu

Slider

Staff Helper – wspomaga pracę personelu hotelu

Staff Helper to innowacyjne narzędzie, którego celem jest ułatwienie pracy personelu w obiekcie hotelowym.

Aplikacja umożliwia także bezpośrednią wymianę wiadomości pomiędzy pracownikami hotelu, podnosząc efektywność komunikacji. Działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) w ramach wewnętrznej sieci WiFi. Łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy użytkownikami, eliminując w znacznym stopniu czas poświęcany dotychczas na bezpośrednie kontakty. Ponadto personel na bieżąco informowany jest o aktualnych przyjazdach, wyjazdach i pobytach gości. Podzielony jest na pięć, funkcjonalnych modułów powiązanych z uprawnieniami przydzielonymi użytkownikowi:

Staff Helper - sprzątanie

Sprzątanie pokoju

Odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter (np. ustawienie statusu housekeepingu pokoju, określenie zużytych środków czystości, wymiany ręczników czy zmiany pościeli)

Staff Helper - sprzedaż z minibaru

Sprzedaż z minibaru

Zarejestrowanie zużycia oraz uzupełnienie artykułów z minibaru. Po odnotowaniu i potwierdzeniu zużycia przekąsek lub alkoholi, informacja jest automatycznie przesyłana do systemu recepcyjnego a następnie obciążany jest rachunek gościa hotelu.

Staff Helper - naprawa usterek

Naprawa usterek

Zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika, poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

Staff Helper - zgłaszanie usterek

Zgłaszanie usterek

Wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

Staff Helper - wiadomości

Wiadomości

Dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami.

Lista statusów i możliwości Staff Helpera uzależniona jest także od konfiguracji użytkowanego systemu do zarządzania hotelem (PMS). Aplikację Staff Helper można dostosować do rodzaju i zakresu informacji jakie dostępne są w PMS np. wiadomości na temat „wymiany pościeli”.

Image is not available
Slider

Każdy moduł Staff Helpera może być opatrzony dodatkowymi oznaczeniami wskazującymi ilości zadań do wykonania, m.in.: ilość pokoi czekających na posprzątanie czy sprawdzenia minibaru, ilość usterek do rozwiązania lub nieprzeczytanych wiadomości.

Staff Helper podniesie efektywność komunikacji pomiędzy wszystkimi pracownikami hotelu oraz usprawni ich pracę a w konsekwencji podniesie wydajność personelu hotelowego.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o aplikacji lub innych, naszych produktach zostaw swoje dane – nasi specjaliści skontaktują się aby przedstawić szczegółową ofertę.

Chcesz dowiedzieć się więcej o InteliHotel?
Slider
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider