LSI_www_ver2_kiosk

kioskisprzedażowe

kioski
samoobsługowe

kiosk sprzedazowy lsi software
Kioski sprzedażowe powstały z myślą o przyspieszeniu obsługi oraz zmniejszeniu kolejek w godzinach szczytu. Kiosk samoobsługowy to urządzenie zbudowane modułowo – daje możliwość swobodnej konfiguracji za pomocą wielu elementów (np. terminali płatniczych, skanerów kodów, drukarek, czytników NFC, czytników kart lojalnościowych, kuponów itp.).
Kiosk sprzedażowy posiada solidną metalową obudowę, a jego design jest stonowany i schludny. Urządzenia tego typu mogą być montowane na klika sposobów (wolnostojące, wiszące, nablatowe), dzięki czemu łatwo wpasować je w niemal dowolne wnętrze.
kiosk samoobslugowy lsi

korzyści dla twojego biznesu

Kioski sprzedażowe to rozwiązanie cieszące się coraz większą popularnością. Liczne zalety kiosków samoobsługowych sprawiają, że jest to jedno z najchętniej kupowanych urządzeń. Liczne możliwości personalizacji oraz zaawansowane oprogramowanie gwarantują zadowolenie klientów i wzrost wyników sprzedaży.
Kioski_7

Większe obroty

Dodatkowe stanowisko sprzedażowe pozwala przyspieszyć obsługę

Optymalizacja pracy

Mniej pracowników spędza czas na stanowiskach sprzedażowych, czas oczekiwania na złożenie zamówienia jest krótszy. Złożone zamówienia natychmiast po zatwierdzeniu trafiają do realizacji, co skraca całkowity czas realizacji. Kioski samoobsługowe odciążą pracowników dzięki czemu optymalnie wykorzystasz swoje zasoby.

Reklama i promocje

Kiosk sprzedażowy to doskonałe miejsce do umieszczenia reklam. Mogą one być wyświetlane na całym ekranie, gdy urządzenie nie obsługuje klientów oraz na ekranach sprzedażowych. Co więcej, kiosk może proponować produkty komplementarne i dosprzedaż (cross-sell, up-sell).

Informacje o produkcie

Dzięki integracji pomiędzy kioskiem a bazą danych informacje o produkcie są zawsze aktualne, a klienci mogą sprawdzić alergeny w danej potrawie, kraj pochodzenia produktu i wiele innych. Wszystko zależy od Twoich indywidualnych ustaleń.

Mniej pomyłek

Zamówienia są weryfikowane i zatwierdzane przez klientów, co minimalizuje ilość błędów i zwrotów.

Łatwa konfiguracja

Kioski sprzedażowe dają wiele opcji konfiguracji, dzięki czemu mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Począwszy od wykorzystywanych podzespołów (np. procesor) przez moduły dodatkowe (np. terminale płatnicze, skanery kodów, czytnik RFID) aż po kolor urządzenia.

Gastronomia

Kiosk samoobsługowy to doskonałe rozwiązanie dla restauracji, barów szybkiej obsługi, kawiarni oraz kantyn. W godzinach szczytu kiosk zimniejsza kolejki i pomaga zwiększyć rotację stolików. Za pośrednictwem kiosku klient ma dostęp do pełnego menu oraz wiele opcji modyfikacji dań i wyboru dodatkowych pozycji z oferty (cross-sell, up-sell). Po zatwierdzeniu zamówienia klient może dokonać płatności (wbudowany terminal płatniczy), a zamówienie szybko trafia do kuchni co dodatkowo skraca czas oczekiwania na potrawę.

Hotele

W branży hotelarskiej kioski mogą służyć do zameldowania gości (zarówno posiadających rezerwację jak i bez niej – „walk-in”), wymeldowania, jako miejsce rezerwacji i sprzedaży usług dodatkowych oraz terminale informacyjne (infokioski). Duże ekrany doskonale prezentują ofertę obiektu i zapewniają dostęp do wyczerpujących informacji. Urządzenia mogą działać w dowolnym języku co ułatwia obsługę gości z zagranicy.

Baseny i SPA

Na dużym ekranie dotykowym kiosk doskonale zaprezentuje pełną ofertę basenu lub SPA. Umożliwiając jednocześnie zapoznanie się ze wszystkimi jej szczegółami wraz ze zdjęciami. Wyedukowany klient ma od razu możliwość dokonania zakupu lub poszerzenia nabytego już wcześniej pakietu. Kioski samoobsługowe to także bardzo dobre miejsce do prezentacji reklam i ofert specjalnych.

Kina

Kioski świetnie sprawdzają się jako terminale samoobsługowe do sprzedaży biletów oraz przekąsek, a także miejsca odbioru zarezerwowanych biletów. Dzięki temu możliwe jest znaczące zmniejszenie obciążenie kas biletowych w godzinach szczytu oraz optymalizacja pracy stoisk z przekąskami (zamówienia mogą być przyjmowane na kioskach, obsługa przygotowuje zestawy). To doskonałe narzędzie do zwiększania sprzedaży – klient może otrzymywać liczne propozycje dodatkowych produktów lub wybrania bogatszego wariantu swojego wyboru (cross-sell i up-sell).

Handel detaliczny

Kiosk sprzedażowy może też być użyty do poszerzenia oferty sklepów stacjonarnych. Klient może samodzielnie sprawdzić dostępne rozmiary odzieży lub warianty produktów i zweryfikować, czy są one dostępne w sklepie, w którym się znajduje – jeśli tak może od razu dokonać zakupu, jeśli nie - może zamówić towar z odstawą do dowolnie wybranego sklepu lub pod dowolny adres.
Kioski pomagają też przyspieszyć pracę stoisk w obrębie supermarketów. Dzięki nim można np. zoptymalizować pracę stoisk z wędlinami i serami. Klienci składają zamówienia na kioskach wybierając gramaturę produktu lub ilość plastrów i dokonują odbioru na stoisku.

wielezastosowań

Kioski samoobsługowe znajdują zastosowanie w wielu branżach włączając w to gastronomie, hotelarstwo oraz branże rozrywkową. Kioski stanowią doskonałe uzupełnienie tradycyjnych stanowisk sprzedażowych, a często są w stanie całkowicie je zastąpić.
Kioski_10

dedykowane
produkty

LSI_www_POSitiveKiosk

dedykowane
produkty

LSI_www_POSitiveKiosk

kioski

Wszędzie tam, gdzie klient powinien mieć łatwy dostęp do oferty i możliwości dokonania zakupu kiosk będzie stanowił jedno z najlepszych rozwiązań. Za jego pośrednictwem można również łatwo doładować kartę wstępu, pre-paid lub zakupić voucher.

Intuicyjna obsługa sprawia, że klient bez trudu przejdzie przez proces sprzedażowy uzyskując na każdym etapie potrzebne informacje. Stworzony do pracy 24/7 kiosk stanowi niezawodne rozwiązanie. Odporna konstrukcja, łatwe serwisowanie i możliwość dostosowania sprawią natomiast, że w pełni odpowie on na potrzeby Twojego biznesu.