KLIENCI
Slider

Informujemy, że w trosce o swoich Klientów, kontynuujemy cykl bezpłatnych szkoleń dotyczących obsługi oprogramowania rodziny POSitive. 

Uczestnictwo w szkoleniach umożliwia:

001-intellectual.png

zwiększenie zakresu wiedzy dotyczącej aktualnej wersji oprogramowania

002-service.png

doszkolenie pracowników oraz kadry zarządzającej

003-review.png

efektywniejsze wykorzystywanie posiadanego oprogramowania podnosząc komfort pracy

004-presentation.png

przeszkolenie nowych pracowników

006-trend.png

wymianę doświadczeń z innymi użytkownikami systemu

007-trend-1.png

możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i rozwiązaniami informatycznymi dla branży

Szkolenia są prowadzone przez specjalistów LSI Software S.A. w siedzibie naszej firmy. Przygotowując program szkoleń kierujemy się najczęściej pojawiającymi się zapytaniami ze strony Klientów. Cykl spotkań poszerzy wiedzę na temat możliwości wykorzystywania naszych aplikacji.

Warunki udziału w szkoleniu:

  1. W szkoleniach bezpłatnie mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy firm, które mają podpisaną z firmą LSI Software aktualną umowę nadzoru autorskiego (dawniej umowę upgrade’ową). Dla pozostałych klientów koszt szkolenia wynosi 600 zł (koszt obejmuje szkolenie maksymalnie 2 osób).
  2. Firma może wysłać na szkolenie maksymalnie 2 osoby.
  3. Szkolenia przeznaczone są wyłącznie dla firm, w których wdrożenie systemu zostało zakończone nie wcześniej niż 2 miesiące przed planowanym terminem szkolenia.
  4. Firma zgłaszająca chęć uczestnictwa w szkoleniu musi mieć uregulowane wszystkie zobowiązania finansowe wobec firmy LSI Software.
  5. O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc jest ograniczona.
  6. W przypadku chęci uczestnictwa, prosimy o wypełnienie formularza na stronie lub kontakt pod numer 42 680 80 00 w. 269.
  7. Potwierdzenia udziału w szkoleniach będą wysyłane na wskazany adres mailowy.

Harmonogram szkoleń

Szkolenia Retail:

25.02.2019 – Program lojalnościowy w tym zgody marketingowe

22.03.2019 – e-Sprawozdania (webinarium)

18.03.2019 – Obieg reklamacyjny wraz z wysyłką powiadomień sms-owych do klientów

15.04.2019 – Sprawozdania finansowe – nowe JPK. Zmiany w ewidencji aut.

20.09.2019 – Karty prepaid i bony w Retail

Szkolenia Hospitality:

04.03.2019 – System lojalnościowy w POSitive v. 2019.1 oraz prezentacja najważniejszych zmian w tej wersji

25.03.2019 – Gospodarka magazynowa – Dokumenty magazynowe, rozliczanie inwentaryzacji, raporty magazynowe

08.04.2019 – Szkolenie Klientów upgr. POSitive SPA&SPORT – obsługa i rozliczanie rezerwacji, karnety, rozliczanie personelu, gospodarka magazynowa w obiektach SPA

06.05.2019 – POSitive CRM – moduł obsługi imprez 

27.05.2019 – POSitive Hotel – obsługa recepcyjna: zakładanie i rozliczanie rezerwacji, dokumenty sprzedażowe, zaliczkowe, podstawowe raporty

10.06.2019 – POSitive Hotel – administracja: raporty kontrolne (rozliczanie pracowników, storna, rabaty), raporty sprzedażowe (wg dokumentów, produktów, płatności), raporty statystyczne, dashboard

Szkolenia Gastro i Chart:

20.03.2019 – Gastro POS – Zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczanie przed niezgodnościami finansowymi, schematy pracy w systemie POS

17.04.2019 – CHART – Zarządzanie rezerwacjami, Księga rezerwacji, Potwierdzenia rezerwacji, Zaliczki, Raporty rezerwacji

22.05.2019 – CHART – Zarządzanie dokumentami finansowymi, prowadzenie kasy, konfigurowanie opcji programu, zestawienia

19.06.2019 – Gastro SZEF i POS – Karty rabatowe, ewidencja posiłków pracowniczych i zużycia wewnętrznego, systemy lojalnościowe, płatności kredytowe, dotacje, depozyty, warunki promocyjne

17.07.2019 – CHART – moduł zasobów i SPA – konfiguracja, omówienie możliwości, szkolenie z obsługi modułu

Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Wszystkie pola w tym formularzu są wymagane – te dane są dla nas konieczne do zapisania na odpowiednie szkolenie.

I pamiętaj – Twoje dane są z nami bezpieczne