
Wszystkie systemy biznesowe budujemy w oparciu o modułową strukturę umożliwiając tym samym jeszcze lepsze dopasowanie naszych rozwiązań. Nasza oferta jest dopełniona aplikacjami mobilnymi poprawiającymi komunikację zarówno między personelem, jak i gośćmi. Połączenie takich rozwiązań z zaawansowanymi modułami Automatyki Hotelowej tworzy prawdziwie inteligentne hotele – przyjazne gościom, łatwe do zarządzania i oszczędzające energię.

KOrzyści dla pracowników
Oprogramowanie dla hoteli pomaga optymalnie wykorzystać posiadane zasoby poprzez maksymalne skrócenie czasu wykonywania poszczególnych czynności, a także znaczne usprawnienie procesów komunikacji. Nasz system jest stale rozwijany, dlatego też prowadzimy cykliczne szkolenia dla pracowników pozwalające na lepsze poznanie jego funkcjonalności i ciągły wzrost efektywności pracy.

Wsparcie pracy całego personelu
Kompleksowa obsługa gości
Intuicyjna obsługa systemu hotelowego
Eliminacja pomyłek personelu
Eksperci do Państwa dyspozycji – szkolenia, webinary, dedykowany opiekun
Sprawny przepływ informacji między personelem
Narzędzia umożliwiające budowanie lojalności gości
Najwyższa jakość obsługi klientów na każdym etapie pobytu
Aplikacja mobilna usprawniająca pracę (łatwe przydzielanie i monitorowanie wykonania zadań) oraz komunikację
Pełna obsługa księgowości
Pełna gama raportów do podejmowania decyzji i prognozowania
Rozbudowane możliwości analityczne
Pełne wsparcie merytoryczne – szkolenia, webinary
Dużo narzędzi do automatyzacji czasowo wymagających czynności
Większe zyski - narzędzia do optymalizacji kosztów
Realny wpływ na funkcjonalności systemu
Dashboardy managerskie dostępne na każdym urządzeniu - możliwość natychmiastowej reakcji na pojawiające się problemy
Wszystkie dane w jednym systemie - brak konieczności integracji, przenoszenia i wprowadzania danych samodzielnie (mniejsze ryzyko pomyłek i błędów)
Poziomy dostępów - manager decyduje kto dostaje dostęp do jakich danych
korzyścidla kadry zarządzającej
Nasze systemy hotelowe dzięki rozbudowanym i łatwym w obsłudze modułom raportującym zapewniają możliwość szybkiego podejmowania decyzji, umożliwiają także bieżące monitorowanie kluczowych wskaźników. Udostępniamy naszym klientom wiele szkoleń, dzięki którym managerowie mogą systematycznie podnosić swoje kompetencje, co umożliwia lepsze wykorzystanie możliwości systemu i samodzielne definiowanie rozbudowanych raportów.

Korzyści dla gości
Dobry system hotelowy to nie tylko ułatwienia dla personelu, ale także, a może przede wszystkim, narzędzie do zapewnienia satysfakcji z pobytu dla gości hotelowych. Szybka i sprawna rezerwacja, samodzielny check-in i check-out, oferta hotelu widoczna na kiosku samoobsługowym – to wszystko wpływa pozytywnie na odczucia gości. Wsparcie tych atutów odpowiednimi systemami lojalnościowymi gwarantuje powrót gości na kolejne pobyty.

Obsługa rezerwacji i meldunku gości
Proste rozliczanie pobytu z kosztami usług dodatkowych (spa, restauracja)
Dostęp do nowoczesnych interaktywnych aplikacji, które ułatwiają korzystanie z usług dodatkowych w hotelu
Profesjonalna i szybka obsługa
Najwyższa jakość obsługi na każdym etapie pobytu gościa w hotelu
Oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb gości
Systemy lojalnościowe dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego z gości
Prawie 30letnie doświadczenie w branży HoReCa
Produkt szyty na miarę
Serwis dostępny 24 godziny, 7 dni w tygodniu
Zespół ekspertów i pasjonatów branży hotelowej do Państwa dyspozycji
Dostosowanie do aktualnych wymogów prawnych
Możliwość integracji z systemami wewnętrznymi (Automatyka Hotelowa) i zewnętrznymi
Kompleksowa oferta – system i dopasowany sprzęt
Ścisła współpraca z klientami – ulepszanie systemu w konsultacjach z klientami, możliwość stworzenia dodatkowych funkcjonalności
Polski producent
zaletysystemu
Rozpoczynając pracę z branżą hotelarską prawie 30 lat temu, postawiliśmy sobie za cel stworzenie kompleksowego rozwiązania odpowiadającego na rzeczywiste potrzeby branży. Od tego czasu w systemie regularnie pojawiają się funkcjonalności tworzone pod potrzeby klientów.

Skuteczny marketing dla hotelu

W dniu przyjazdu
Warto pomyśleć o wygodzie swoich Gości i ułatwić im proces zameldowania. Można to zrobić poprzez przekazanie im linku do samodzielnego check-in lub wysłanie informacji, które pomogą im łatwiej odnaleźć się w obiekcie.
Podczas pobytu
Zadbaj o zadowolenie Gości nawet w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych. Jeśli pogoda nie dopisuje, warto podpowiedzieć Gościom, z jakich dodatkowych usług i atrakcji warto skorzystać, aby uprzyjemnić pobyt.
Po wymeldowaniu
Wysyłając podziękowanie za pobyt po wymeldowaniu, zaoferuj Gościom dodatkowe korzyści w postaci kodu rabatowego na kolejną rezerwację. To doskonała okazja, aby budować lojalność swoich klientów i zachęcać ich do powrotu, oferując im atrakcyjne rabaty.
systemy
hotelowe
Systemy dla hoteli Grupy LSI Software to kompleksowe rozwiązania obejmujące wszystkie aspekty pracy hoteli przez pensjonaty, sanatoria, apartamentowce aż do dużych obiektów sieciowych. Poza systemem hotelowym dostarczamy także Automatykę Hotelową, oprogramowanie do obsługi gastronomii, magazynu, SPA, obiektów rekreacyjnych, sprzęt komputerowy w tym kioski samoobsługowe i terminale POS a także wszelkie inne elementy wymagane do rozpoczęcia pracy. Szkolenia LSI Software to gwarancja optymalnego wykorzystania potencjału oprogramowania i ciągłego wzrostu efektywności pracy.
Zespoły specjalistów służą Państwu radą na wszystkich etapach budowy i funkcjonowaniu hotelu. Począwszy od wsparcia i wykonania projektów instalacji teletechnicznych aż po konfigurację zaawansowanych raportów i optymalizację procesów biznesowych.
