Rekreacja

POSITIVE ESOK
Zintegrowany system zapewniający
kompleksową obsługę Klientów

Slider

Elektroniczny System Obsługi Klientów, jest zintegrowanym systemem zapewniającym kompleksową obsługę Klientów. Integracja innowacyjnego oprogramowania informatycznego oraz urządzeń infrastruktury technicznej zapewnia managerom pełną kontrolę kluczowych obszarów działalności obiektu.

Modułowa budowa systemu oraz elastyczna konfiguracja zapewnia dostosowanie POSitive ESOK do potrzeb różnej wielkości i typów obiektów. Pojedyncze moduły systemu mogą funkcjonować jako samodzielne rozwiązania w przypadku mniejszych basenów (np. baseny szkolne, osiedlowe) gwarantując pełną funkcjonalność. Dodatkowo, poszczególne podsystemy oprogramowania basenowego mogą być wdrażane w zakresie dopasowanym do aktualnych potrzeb obiektu z możliwością przyszłej rozbudowy. 

Z systemu mogą korzystać różnej wielkości obiekty: baseny, centra sportowe i rozrywki, aquaparki, SPA&Wellnes, a także pola golfowe.

Slider
Zarządzanie na najwyższym poziomie
  • Integracja oprogramowania z systemem finasowo-księgowym i kadrowo płacowym Bastion ERP, gastronomicznym POSitive Restaurant, POSitive CRM
  • zarządzanie punktami sprzedaży – stanowiskami POS
  • kompleksowa obsługa Klienta: indywidualnych, korporacyjnych oraz grup zorganizowanych, dokonywanie internetowych rezerwacji, zakup usług w dowolnych strefach, określanie różnych form rabatów
  • intuicyjna obsługa przez terminal dotykowy
  • tworzenie grup produktów (edycja, dodawanie, grupowanie)
  • zarządzanie transponderami: definiowanie, edycja parametrów, zapisywanie operacji
  • ścisła kontrola i rozbudowana koordynacja działań: tworzenie uprawnień użytkowników, zaawansowany nadzór, definiowanie i określanie poziomów dostępu
  • rozbudowane raporty, przekrojowe analizy danych
  • współpraca z wieloma urządzeniami: drukarki fiskalne, drukarki bonów, terminale kart płatniczych, kioski interaktywne, bramki wejściowe itd.
  • Integracja oprogramowania z systemem finasowo-księgowym i kadrowo płacowym Bastion ERP, gastronomicznym POSitive Restaurant, POSitive CRM czy też aplikacją blue pocket
  • zarządzanie punktami sprzedaży – stanowiskami POS
  • kompleksowa obsługa Klienta: indywidualnych, korporacyjnych oraz grup zorganizowanych, dokonywanie internetowych rezerwacji, zakup usług w dowolnych strefach, określanie różnych form rabatów
  • intuicyjna obsługa przez terminal dotykowy
  • tworzenie grup produktów (edycja, dodawanie, grupowanie)
  • zarządzanie transponderami: definiowanie, edycja parametrów, zapisywanie operacji
  • ścisła kontrola i rozbudowana koordynacja działań: tworzenie uprawnień użytkowników, zaawansowany nadzór, definiowanie i określanie poziomów dostępu
  • rozbudowane raporty, przekrojowe analizy danych
  • współpraca z wieloma urządzeniami: drukarki fiskalne, drukarki bonów, terminale kart płatniczych, kioski interaktywne, bramki wejściowe itd.
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider