Roomio

Interaktywna obsługa Twojego Gościa hotelowego

Slider

Spraw, żeby Twój hotel stał się niezwykłym miejscem dopasowanym do potrzeb każdego Gościa

Roomio to aplikacja hotelowa stworzona do interaktywnej i kompleksowej obsługi Gościa hotelowego. Indywidualne podejście sprawia, że jakość oferowanych usług znacznie wzrasta, a Goście czują się wyjątkowo.

Prosty dostęp do oferty hotelu i stały kontakt z personelem

Aplikacja hotelowa Roomio jest intuicyjna w obsłudze i umożliwia klientom dostęp do pełnej oferty hotelu oraz kontakt z personelem przez całą dobę. Menu główne aplikacji zostaje dopasowane do potrzeb każdego klienta, dzięki czemu Goście hotelowi są w stanie w prosty sposób umilić swój pobyt.

Kto z nas nie korzysta z urządzeń mobilnych? Czemu nie wykorzystać tego przyzwyczajenia w swoim hotelu, by jak najlepiej dotrzeć do Gości.

Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach aplikacji hotelowej Roomio

– umów się z naszym przedstawicielem
na bezpłatną prezentację!

Image not available
Slider

Twoje korzyści

032-app

Spersonalizowane przejrzyste menu

Menu główne będzie w pełni dostosowane do Twoich potrzeb. Menu przyjmuje formę ikon, dzięki którym łatwo i szybko możemy przechodzić do poszczególnych zakładek. Już z tego poziomu Goście hotelowi mają dostęp do informacji o hotelu, galerii, room service, rezerwacji SPA, menu restauracji, zamówień do pokoju czy rachunku.

003-online-reservation

Możliwość zamawiania usług dodatkowych

Dzięki widoczności wszystkich usług dodatkowych w Roomio Gość hotelowy może w prosty i szybki sposób zarezerwować stolik w restauracji, zamówić masaż w SPA lub sprawdzić ile jest aktualnie ludzi na hotelowym basenie. Dodatkowo, funkcja kalendarza informuje o wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w hotelu, jak i w jego okolicy.

030-staff

Stały kontakt z personelem

Każdy Gość po zameldowaniu otrzymuje dostęp do spersonalizowanej skrzynki wiadomości. Dzięki tej opcji są w stanie w każdej chwili porozmawiać z personelem hotelowym. Mogą uzyskać dodatkowe informacje, zamówić dodatkowe ręczniki do pokoju lub dopytać o szczegóły atrakcji lub zabiegów SPA.

011-adjust

Dostosowanie przestrzeni hotelowej do potrzeb Gości

Roomio to także inteligentne narzędzie do dostosowania przestrzeni hotelowej do potrzeb Gościa. Za jego pomocą można sterować klimatyzacją, oświetleniem czy zasłonami w pokoju, ale również przełączać kanały TV. Dzięki funkcji kamery 3600 Goście mogą zobaczyć co dzieje się w restauracji lub czy jest duży ruch na basenie.

005-newsletter

Dopasowana komunikacja marketingowa

Spersonalizowane skrzynki dla Gości umożliwiają wysyłanie ofert do każdego Gościa osobno. Gość może być informowany na bieżąco o tym, co dzieje się podczas jego pobytu w hotelu, dzięki czemu są w stanie wykorzystać w pełni swój pobyt. Roomio umożliwia również wyświetlanie informacji dodatkowych w formie POP-up’ów.

025-feedback

Informacje zwrotne o zadowoleniu Gości

Zadowolenie Gości z pobytu jest kluczem do sukcesu. W aplikacji hotelowej Roomio każdy Gość ma łatwy i szybki dostęp do ankiety, która pozwoli uzyskać odpowiedzi dotyczące oceny hotelu, jakości obsługi czy oferty usług.

021-crm-1

Baza informacji o potrzebach Klientów

Roomio to baza wiedzy o Gościach. Ich historia operacji pozwala lepiej poznać ich upodobania i potrzeby. Umożliwia to pełne dostosowanie oferty do ich preferencji. ​

Slider
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider