Roomio

Roomio

Interaktywna obsługa Twojego Gościa hotelowego

Slider

Spraw, żeby Twój hotel stał się niezwykłym miejscem dopasowanym do potrzeb każdego Gościa

Roomio to aplikacja hotelowa stworzona do interaktywnej i kompleksowej obsługi Gościa hotelowego. Indywidualne podejście sprawia, że jakość oferowanych usług znacznie wzrasta, a Goście czują się wyjątkowo.

Prosty dostęp do oferty hotelu i stały kontakt z personelem

Aplikacja hotelowa Roomio jest intuicyjna w obsłudze i umożliwia klientom dostęp do pełnej oferty hotelu oraz kontakt z personelem przez całą dobę. Menu główne aplikacji zostaje dopasowane do potrzeb każdego klienta, dzięki czemu Goście hotelowi są w stanie w prosty sposób umilić swój pobyt.

Kto z nas nie korzysta z urządzeń mobilnych? Czemu nie wykorzystać tego przyzwyczajenia w swoim hotelu, by jak najlepiej dotrzeć do Gości.

Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach aplikacji hotelowej Roomio

– umów się z naszym przedstawicielem
na bezpłatną prezentację!

Image not available
Slider

Twoje korzyści

032-app
Spersonalizowane przejrzyste menu

Menu główne będzie w pełni dostosowane do Twoich potrzeb. Menu przyjmuje formę ikon, dzięki którym łatwo i szybko możemy przechodzić do poszczególnych zakładek. Już z tego poziomu Goście hotelowi mają dostęp do informacji o hotelu, galerii, room service, rezerwacji SPA, menu restauracji, zamówień do pokoju czy rachunku.

003-online-reservation
Możliwość zamawiania usług dodatkowych

Dzięki widoczności wszystkich usług dodatkowych w Roomio Gość hotelowy może w prosty i szybki sposób zarezerwować stolik w restauracji, zamówić masaż w SPA lub sprawdzić ile jest aktualnie ludzi na hotelowym basenie. Dodatkowo, funkcja kalendarza informuje o wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w hotelu, jak i w jego okolicy.

030-staff
Stały kontakt z personelem

Każdy Gość po zameldowaniu otrzymuje dostęp do spersonalizowanej skrzynki wiadomości. Dzięki tej opcji są w stanie w każdej chwili porozmawiać z personelem hotelowym. Mogą uzyskać dodatkowe informacje, zamówić dodatkowe ręczniki do pokoju lub dopytać o szczegóły atrakcji lub zabiegów SPA.

011-adjust
Dostosowanie przestrzeni hotelowej do potrzeb Gości

Roomio to także inteligentne narzędzie do dostosowania przestrzeni hotelowej do potrzeb Gościa. Za jego pomocą można sterować klimatyzacją, oświetleniem czy zasłonami w pokoju, ale również przełączać kanały TV. Dzięki funkcji kamery 3600 Goście mogą zobaczyć co dzieje się w restauracji lub czy jest duży ruch na basenie.

005-newsletter
Dopasowana komunikacja marketingowa

Spersonalizowane skrzynki dla Gości umożliwiają wysyłanie ofert do każdego Gościa osobno. Gość może być informowany na bieżąco o tym, co dzieje się podczas jego pobytu w hotelu, dzięki czemu są w stanie wykorzystać w pełni swój pobyt. Roomio umożliwia również wyświetlanie informacji dodatkowych w formie POP-up’ów.

025-feedback
Informacje zwrotne o zadowoleniu Gości

Zadowolenie Gości z pobytu jest kluczem do sukcesu. W aplikacji hotelowej Roomio każdy Gość ma łatwy i szybki dostęp do ankiety, która pozwoli uzyskać odpowiedzi dotyczące oceny hotelu, jakości obsługi czy oferty usług.

021-crm-1
Baza informacji o potrzebach Klientów

Roomio to baza wiedzy o Gościach. Ich historia operacji pozwala lepiej poznać ich upodobania i potrzeby. Umożliwia to pełne dostosowanie oferty do ich preferencji. ​

Slider
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Slider

LSI SOFTWARE S.A.
ul Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź

NIP: 725-16-97-775
REGON: 472048449