Co lubisz w niej najbardziej?
Na pewno samą możliwość rozwoju. Gdy zaczynałam pracę moje stanowisko obejmowało tylko oddział łódzki. Z czasem, dzięki zaangażowaniu i pracy mogłam się rozwijać i zwiększać kompetencje. Stawałam się coraz bardziej samodzielna, aż w 2017 zostałam jedyną osobą odpowiedzialną za kwestie Działu Obsługi Klienta w całej firmie. Dziś pomaga mi Ewelina i razem wychodzimy naprzeciw wszystkim wyzwaniom.
Oprócz tego, zdecydowanie atmosferę i pracę zespołową w LSI Software. W pracy kieruję się partnerskim podejściem do kolegów i koleżanek z zespołu, co odpłaca się zgranym i zaufanym teamem, a kluczem do zbudowania zaufania jest… przyznanie się, że nie zawsze ma się rację. Dzięki pracy zespołowej zawsze mogę liczyć na wsparcie współpracowników, a uczynność i koleżeńskie relacje zapewniają bezpieczeństwo i otwartość.
Co jest dla Ciebie największym wyzwaniem w codziennej pracy?
Bez wątpienia to, że branża dynamicznie się zmienia. To pociąga za sobą konieczność doskonalenia się, ciągłego poszerzania wiedzy i zgłębiania tajników nowych technologii, co z kolei zapewnia mi wysokie poczucie osobistych dokonań. Dzięki temu jestem w stanie odpowiedzieć klientom na wszystkie nurtujące ich pytania i zawsze służę pomocą w razie problemów.