Kobiety w IT w LSI – Historia Gosi Elsner

Jak trafiłaś do branży nowych technologii?

Szczerze, nie planowałam tego. Miałam zajmować się zupełnie czymś innym, bo z wykształcenia jestem… pielęgniarką dyplomowaną, więc miałam być związana z zupełnie inną branżą. Z nowymi technologiami nie miałam wcześniej do czynienia, jednak byłam gotowa na mnóstwo nauki i pracy, dlatego jestem przykładem na to, że jeśli się chce, to można! Trafiłam do firmy w 2010 roku na stanowisko Asystentki Działu Obsługi Klienta i od początku polubiłam swoją pracę.

Co lubisz w niej najbardziej?

Na pewno samą możliwość rozwoju. Gdy zaczynałam pracę moje stanowisko obejmowało tylko oddział łódzki. Z czasem, dzięki zaangażowaniu i pracy mogłam się rozwijać i zwiększać kompetencje. Stawałam się coraz bardziej samodzielna, aż w 2017 zostałam jedyną osobą odpowiedzialną za kwestie Działu Obsługi Klienta w całej firmie. Dziś pomaga mi Ewelina i razem wychodzimy naprzeciw wszystkim wyzwaniom.

Oprócz tego, zdecydowanie atmosferę i pracę zespołową w LSI Software. W pracy kieruję się partnerskim podejściem do kolegów i koleżanek z zespołu, co odpłaca się zgranym i zaufanym teamem, a kluczem do zbudowania zaufania jest… przyznanie się, że nie zawsze ma się rację. Dzięki pracy zespołowej zawsze mogę liczyć na wsparcie współpracowników, a uczynność i koleżeńskie relacje zapewniają bezpieczeństwo i otwartość.  

Co jest dla Ciebie największym wyzwaniem w codziennej pracy?

Bez wątpienia to, że branża dynamicznie się zmienia. To pociąga za sobą konieczność doskonalenia się, ciągłego poszerzania wiedzy i zgłębiania tajników nowych technologii, co z kolei zapewnia mi wysokie poczucie osobistych dokonań. Dzięki temu jestem w stanie odpowiedzieć klientom na wszystkie nurtujące ich pytania i zawsze służę pomocą w razie problemów.